Sosyalleşme hızlanıyor

Türk şirketleri için rekabet, fiziki pazarların ötesine Facebook, Twitter gibi sosyal medya kanallarına taştı.

1 MART, 20120
Paylaş Tweet Paylaş
Sosyalleşme  hızlanıyor

Sadece iki farkı var: iki yönlü iletişim yaratması ve uygulamasının bedava olması. Bu yüzden sosyal medyadaki kurumsal mesaj ve imaj mevcut stratejisinin uzantısı olmalı.

HER MECRAYA AYRI TARZ
Şirketlerin Facebook, LinkedIn ya da Twitter gibi farklı alanlar için farklı stratejileri de olmalı. Çünkü buluşma yerleri farklı. Tabii ki şirket kurumsal kişilik anlamında aynı olacak ama etkileşim içinde olduğu yol biraz daha ayrışacak. Eğer şirket olarak güçlü bir içerikle iletişim içinde olmazsanız kimse dinlemez.

GELENEKSELLE DİJİTALİN İŞBİRLİĞİ
Sosyal medyayla ilgili en önemli nokta, marka bağlılığı yaratmak. Eğer herhangi bir kanaldan müşterilerinizin markaya bağlılığını, ürünlerinizi konuşmasını ve önermesini sağlayabiliyorsanız kazanırsınız. Kraft Foods, 180 farklı markası için Facebook'u kullanarak harika bir iş çıkarıyor. Örneğin Oreo kurabiyelerinin Facebook'ta 24 milyon beğeneni var. 24 milyonla iletişimi geleneksel medyayla yapmak isteseler bu maliyetin altından kalkmak mümkün olmazdı.



İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.