En yararlı araştırma

Bu isabetli araştırmalar, markaların pazarda rekabet avantajı elde etmesine neden oldu...

12.05.2016 15:31:080
Paylaş Tweet Paylaş
En yararlı araştırma
MERAL EREDENK KURDAŞ / AVİVASA EMEKLİLİK VE HAYAT CEO’SU
“TASARRUFA YÖNELMEK BİLİNİRLİĞİMİZİ YÜKSELTTİ”
EN VERİMLİ 2 ARAŞTIRMA

Son bir yılda gerçekleştirdiğimiz araştırmalar arasında tüketicilerin tasarruf tutumları araştırmasıyla müşteri memnuniyeti ve beklenti araştırması bizler için oldukça verimli çalışmalar oldu.
12 BİN 500 TÜKETİCİ
Tüketicilerin tasarruf tutumlarını inceleyen araştırmamızı, global ölçekte yapıyoruz ve Türkiye’yi de dahil ediyoruz. Bu yıl Türkiye’yle birlikte 12 ülkede yaklaşık 12 bin 500 tüketici ile görüşülen araştırmada oldukça çarpıcı veriler elde ettik.
ÇIKTILAR NE?
Tasarruf araştırmamızın sonuçlarına göre Türk halkı bugünü yaşıyor, ihtiyacından fazla tüketiyor, kazandığından fazla harcıyor. Sunduğumuz hizmetlerin tasarrufla doğrudan örtüşmesi ve bu araştırmalardan aldığımız yön doğrultusunda; tasarruf kavramını iş odağımıza alarak yaptığımız iletişim yatırımlarıyla araştırmalarda akla gelen ilk markalardan biri konumuna ulaştık.

SAMİ KARİYO / PENTİ YÖNETİM KURULU BAŞKANI
“YENİ ARAŞTIRMA VERİMLİLİĞİ ARTIRDI”
EN ÖNEMLİ KONU

Son dönemde bizim için en önemli konu verimlilik oldu. Zaten kendimize hedef olarak verimli çalışmayı koymuştuk. Ancak bugünün şartlarında daha verimli çalışmamız, deyim yerindeyse sineğin yağını çıkarmamız gerekiyor. Bu nedenle son dönemde gerçekleştirdiğimiz araştırmalarımızı ‘Nasıl daha verimli olabiliriz’ konularına çevirdik.
“SATIŞ SAATLERİNİ İZLİYORUZ”
Son bir yılda yaptığımız ve bizim için en anlamlı olan yeni araştırmamız, mağazalarda satış saatleriyle personelin sayısını karşılaştırdığımız araştırma oldu. Bu araştırma mağazalarımızda satışın arttığı ya da azaldığı saatlerde personel sayılarını belirlememizi sağladı.
VERİMLİLİK YÜZDE 3 ARTTI
 Mağazalarda satış saatleriyle personel sayısını optimize etmeye çalışıyoruz. Yeni araştırmamızı hayata geçirdikten sonra personel sayısını optimumda kullanmak için mağaza altyapımızı buna göre düzenledik. Bu çalışma sayesinde yüzde 3 oranında verimlilik artışı yakaladık.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz