Perakendede neler oluyor?

Perakendenin geleceği nasıl olacak? Büyüme nereden gelecek? Dünya Perakende Kongresi’nde ünlü CEO’lar bu sorulara yanıt aradı.

28 MART, 20140
Paylaş Tweet Paylaş
Perakendede neler oluyor?
Geçtiğimiz ay Paris’de düzenlenen Dünya Perakende Kongresi, (World Retail Congress-WRC) sektörün efsane isimlerine ev sahipliği yaptı. 1.500 katılımcı,6-7 Ekim tarihlerinde, dijital dünyada perakendenin yol haritasının ne olması gerektiği sorusuna yanıt aradı.

Martha Stewart, Carrefour CEO’su Georges Plassat, Louis Vuitton’un efsanevi başkanı Yves Carcelle’in yanı sıra Tesco, American Eagle, Google, E-Bay, Facebook, Kingfisher, Mothercare, Vente Privee, MasterCard, Galeries Lafayettes ve Coca-Cola gibi küresel markaların tepe yöneticileri, stratejilerini ve görüşlerini paylaştı.

WRC’nin tek Türk konuşmacısı Hepsiburada.com’un Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan Boyner’di. 2013 WRC Dünya Perakende Konferansı, dijital, mobil, yerel ve hızlı olmayan ve kendini sürekli olarak yenileyemeyen şirketlerin yaşama şansı kalmayacağı gerçeğini bir kez daha tüm açıklığıyla ortaya koydu...

"MAGALOGUE" DÖNEMİ BAŞLIYOR
Dünya Perakende Kongresi, Amerika’nın “yaşam tarzı gurusu” olarak tanınan, Martha Stewart Living Omnimedia’nın kumcusu Maıtha Stewart’i da ağırladı.

Konuşmasında müşterileri dinlemek ve onlara uygun teklifler geliştirmek gerektiğini vurgulayan Stewart, şu gelişmelere dikkat çekti: “Ben ve ekibim insanların neyi sevip, neyi sevmediklerini anlamak ve onlarla sürekli iletişimde olmak amacıyla sosyal mecrayı çok aktif bir biçimde kullanıyoruz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz