Zıt İkizler'le farkımızı anlatıyoruz

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’yle Kıvanç Tatlıtuğ’lu yeni reklam kampanyasını konuştuk:

1 MAYIS, 20130
Paylaş Tweet Paylaş
Zıt İkizler'le farkımızı anlatıyoruz


Akbank Zıt İkizler kampanyasının gençlere yönelik mesajları neler?
Bugün ülkemizde 37 milyonu bankalı, 18 milyonu bankasız yaklaşık 55 milyon vatandaşımız bankacılık hizmeti almaya uygun. Akbank olarak bu toplamın 12 milyondan fazlasına hizmet veriyoruz. Hedefimiz, tüm bu vatandaşlarımıza ulaşmak, onları sektörün lider bankasıyla tanıştırmak ve üstün bankacılık hizmetlerimizle buluşturmak. “Zıt İkizler” de bu noktadan hareketle doğan bir fikir. Türkiye nüfusunun yüzde 47’si 30 yaşın altında. Bu nedenle gençliğin bu potansiyel içindeki yeri oldukça büyük. Her şeyden önce potansiyel banka müşterileri olarak gençliğe ayrı önem veriyoruz. Gençliğin tasarruf alışkanlıklarının gelişmesinde “bankalı olma” bilincinin önemini biliyor ve onları Akbank’a çağırıyoruz.

Gençliğin sevdiği bu iki genç kahramanı özellikle mi seçtiniz?
Kampanyayla tüm yaş gruplarını hedefliyoruz. Kıvanç Tatlıtuğ ve İlker Ayrık, marka yüzleri için başından beri düşünülen ilk ve tek isimlerdi. Kendi alanlarında başarılı ve sevilen iki sanatçımız da kampanyamızın temelinde yer alan zıt ikizlik durumuna rahatlıkla uyum sağladı. Türkiye’nin iki değerli genç sanatçısı Kıvanç Tatlıtuğ ve İlker Ayrık, yarattığımız ikiz kardeşleri çok iyi yansıtıyor. Özellikle genç kahramanlar olarak, gençliğin de ilgisini çekeceklerini bilerek yola çıktık. Bunun en önemli yansımasını da sosyal medyada gördük. “Zıt İkizler” internette 24 saat içinde 2 milyon kişi, toplamda ise 5,6 milyon kişi tarafından seyredildi.

Kampanyanın yaratıcı ekibi genç mi?
Hem Akbank’ın bu konudaki ekibi hem de ajansımız genç bir ekipten oluşuyor. Gençlerin yakından tanıdığı, çok sevdiği yıldızların kampanyamızın yüzleri olmasında bu genç ekiplerin etkisi oldukça büyük. Gençliğin yeni gelişmeleri, teknolojiyi ve elbette ki sosyal medyayı yakından izliyor olması da kampanyamızın büyük ilgi görmesindeki önemli faktör oldu.

Gençlerin bundan sonraki maceraların çekimlerinde yer almaları mümkün mü?Bu konuda gençler neler yapabilirler? Ayrıca Zıt İkizler'in maceraları senaryolarının yazılması için önerileri olursa nereye, nasıl iletebilirler?
Gençlerin reklamlarımıza gösterdikleri ilgi, beğeni ve tepkilerine büyük önem veriyoruz. Gençlerin filmlerimizi, kampanyamızın bütününü yakından izlemeleri, takip etmeleri, olumlu-olumsuz tepki vermeleri, görüşlerini farklı sosyal medya kanallarından paylaşmaları ve kendi fikirlerini oluşturmaları bizim için çok değerli. Kendi fikirlerini oluşturan, öneriler üreten gençlere her zaman kapımız açık. Gençler, gerek bankamız (www.akbank.com.tr) gerekse reklam ajansımız TBWA İstanbul ile her zaman iletişime geçip önerilerini, fikirlerini iletebilir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.