Zıt İkizler'le farkımızı anlatıyoruz

Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü’yle Kıvanç Tatlıtuğ’lu yeni reklam kampanyasını konuştuk:

1 MAYIS, 20130
Paylaş Tweet Paylaş
Zıt İkizler'le farkımızı anlatıyoruz


Akbank gençleri temel alan, onlara yönelik kampanyalar da planlıyor mu? Bu tür kampanyalarda ne gibi
konular öne çıkarılabilir?

Kurumsal sosyal sorumluluk (KSS) projelerimiz içinde gençlerin çok ayrı bir yeri ve önemi var. Gençlik için birçok özel projeyi destekliyoruz. Örneğin bunlardan bir tanesi, 2008 yılında kurduğumuz “Düşünce Kulübü”. Akbank Düşünce Kulübü beşinci yılında 111 üyeye ulaştı. Akbank Düşünce Kulübü üyelerinin, her yıl kendilerine verilen farklı temalar çerçevesinde, gruplar halinde gerçekleştirdikleri çalışmalar, akademisyenler ve basın mensuplarından oluşan özel bir jüri tarafından değerlendiriliyor. En beğenilen çalışmayı hazırlayan öğrenci grubunu, jürimizle birlikte seçerek Harvard Üniversitesi Yaz Okulu bursu ile ödüllendiriyoruz. Ayrıca, Endeavor ile ortaklaşa geliştirdiğimiz projelerle genç girişimcilere bir yandan finansal olarak desteklerken, bir yandan da danışmanlık hizmetleri veriyoruz.

Kültür ve sanat alanında gençlere yönelik projeleriniz neler?
Kurumumuzun 40 yılı aşkın bir kültür sanat geçmişi var. Kültür sanat sponsorluklarımız kapsamında yaptığımız alt projelerde gençler için değer yaratıyoruz. Akbank olarak kültür-sanat projelerimizde önceliğimiz gençlere yeni fırsatlar tanımak ve bu projeleri Anadolu’ya daha fazla yayarak daha geniş kitlelere ulaştırmak. Bu amaçla pek çok etkinliğimizi Anadolu’ya taşıyoruz. Bu yıl 23’üncüsünü düzenlediğimiz Akbank Caz Festivali kapsamında gerçekleştirdiğimiz “Kampüste Caz” etkinliğimizle Edirne’den Kars’a kadar birçok kampüste konserlerimiz oluyor, bu yıl 7’ncisini yaptığımız bu konserlerle her sene üniversitelerde gençlerle bir araya geliyor, cazı okullarına taşıyoruz. Akbank Kısa Film Festivali’nde ödül alan filmleri yine pek çok şehirde üniversiteli gençlerle buluşturuyoruz. 1993 yılında kurulan ve 2013’te 20’nci yılını kutlayan Akbank Sanat, Türkiye’nin olduğu kadar Avrupa’nın da en saygıdeğer sanat merkezlerinden biri. Akbank Sanat’ta, sergilerden modern dansa, film gösterimlerinden tiyatroya, klasik müzik resitallerinden caz konserlerine, panellerden ustalık sınıflarına kadar, yılda 700’ün üzerinde sanatsal etkinlik hayatla buluşuyor. Bir çalışan markası olarak üniversitelerde de gençlere ulaşıyor, Kariyer Günleri aracılığıyla onlarla bir araya geliyoruz. Bu etkinlikler kapsamında gençlere bankamızı tanıtıyor ve kariyer avantajlarımızla ilgili bilgiler veriyoruz.

Akbank geçen yıl tasarruf seferberliği başlattı. Bu seferberliğin içinde gençlerin yeri nedir? Bu konuda bir kampanya planlanıyor mu? Planlanıyorsa ne gibi bir içerik düşünülüyor?

2023’te 10 büyük ekonomi arasına girme hedefindeki Türkiye için tasarruf büyük önem taşıyor. Bu hedefe ulaşmanın temel koşulu olan daha çok üretim için daha çok yatırım gerekiyor. Daha çok yatırım için gereken kaynakların ancak tasarruf yoluyla sağlanabileceğinden hareketle tasarruf seferberliği başlattık ve kampanyamız tüm Türkiye’de büyük ilgi topladı. 100’e yakın gönüllümüzle İstanbul’da devam ettiğimiz tasarruf eğitimlerimizle bugüne kadar 4 bin çocuğumuza eğitim verdik. Yıl ortasında bu sayıyı 7 binin üzerine çıkarmayı hedefliyoruz. Ekonomimizin sağlıklı büyümesi için gençlerimizin tasarruf bilincine sahip olmasının önemli bir adım olduğundan hareketle bundan sonra da bu alanda proje üretmeyi planlıyoruz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz




Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.