TGI Türkiye’nin yaptığı araştırmaya göre Türkiye’de hala 15 yaş üstü kent nüfusuna dahil olup da tüketime katılmayan önemli bir kesim var
TGI Türkiye’nin yaptığı araştırmaya göre Türkiye’de hala 15 yaş üstü kent nüfusuna dahil olup da tüketime katılmayan önemli bir kesim var. Örneğin kahve makinesi olmayanların oranı yüzde 93,6. Bilgisayarı ve bulaşık makinesi olmayan hanelerin oranı yüzde 54,3. Ruj kullanmayan kadınların oranı ise yüzde 59,2. Bu rakamlar beyaz eşyadan elektroniğe, kişisel bakımdan teknolojiye “tüketmeyenlerin” büyük potansiyelini gözler önüne seriyor. İş dünyası da bu görüşte... Vestel Şirketler Grubu Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Ergün Güler, “Türkiye elektronik ve beyaz eşya anlamında potansiyeli yüksek bir pazar, çünkü ülkemizde gelenekselden moderne geçiş süreci hala devam ediyor” diyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?