CRM'le çapraz satışlarda artış sağlıyoruz

Akbank CRM konusunda en aktif bankalardan

1.06.2011 00:00:000
Paylaş Tweet Paylaş
CRM'le çapraz satışlarda artış sağlıyoruz


2011 yılında CRM yatırımında bulunmayı planlıyor musunuz? Bundan sonra CRM'e yapacağınız yatırımlardan beklentileriniz neler? Özellikle hangi alanlarda katkısı olacağını, hangi alanları iyileştireceğini düşünüyorsunuz?
- Akbank olarak yeni nesil teknolojilere ve müşteri stratejilerine önem veriyor ve yatırımlarımızı kesintisiz bir şekilde sürdürüyoruz. CRM alanındaki başarımızın en önemli anahtarının başta insan kaynağı olmak üzere, teknoloji ve diğer alanlarda yaptığımız yatırımlarımız olduğuna inanıyoruz. 2011 yılı yatırım planımız içinde CRM süreçleri de yer alıyor. CRM alanını bugün itibariyle birçok kanalda, birçok ürün ve hizmetin milyonlarca kişinin ihtiyaç ve yatkınlıklarına göre şekillendirilmesi, diğer bir anlamda optimize edilmesi olarak görüyoruz.

CRM YATIRIMINDAN NE BEKLİYORUZ?
GÜNDEMİMİZ  Önümüzdeki dönemler içerisinde optimizasyon, coğrafi kodlama ile pazarlama gibi sofistike uygulamaların hayata geçirilmesi gündemimizde yer alıyor. CRM yatırımlarından öncelikli beklentimiz, bizim çalışmalarımızı ve iş sonuçlarımızı daha da müşteri odaklı olarak yapabilmek.
YENİ ÜRÜNDE DESTEK Bunun sonucu olarak müşterisiniyetkinliğine kurumsal seviyeye sahip olmak. Ayrıca CRM yatırımlarımızda, CEM gibi müşteri tecrübesinin yönetilmesine olanak sağlayacak noktalarda iş akışları ve teknolojileri geliştirmeyi önceliklendirmek ve dolayısıyla yeni ürün ve hizmet geliştirme çalışmalarımıza da destek sağlamayı amaçlıyoruz.
YENİLİKLERİ HIZLANDIRACAK Ayrıca, dünya bankacılığındaki tüm yeniliklerin en hızlı şekilde Akbank müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun şekilde oluşturulup sunulmasında da CRM yatırımlarının etkisi olacağını düşünüyoruz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yorum Yaz