Söyleşiler

Söyleşiler

"5 yıl içinde BÖLGESEL GÜÇ olacağız"

TUNCER AKGÜN,5 yıla kadar 600 milyon dolarlık yerli devi önemli bir bölgesel güce dönüştürmeyi hedefliyor.

1 AĞUSTOS, 2010

Söyleşiler

Sınır tanımayan inovasyon dönemi

MOHANBIR SHAWNEY'e göre,artık şirketler fikrin ne kadar çok olduğuyla değil,kalitesinin ne olduğuyla ilgilenmeye başladı

1 AĞUSTOS, 2010

Söyleşiler

"Kriz öncesini 2011'de yakalarız"

Tüpraş bu yıl da Türkiye’nin en büyük şirketi olma özelliğini koruyor.

1 AĞUSTOS, 2010

Söyleşiler

"Turkcell 2.0 dönemi başlıyor"

Turkcell, hedefteki şirketlerden biri.16 yıldır sektörünün lideri olması cirosu ve karlılığıyla yakından takip ediliyor.

1 AĞUSTOS, 2010

Söyleşiler

"Her kritere göre çok büyük şirketiz"

Türk Telekom 10,6 milyar TL'lik cirosuyla bu yıl devler ligine 3'üncü sıradan girmeyi başardı.

1 AĞUSTOS, 2010

Söyleşiler

'Gelecek 500' nasıl oluşacak?

PETER SCHWARTZ'a göre yaşanan değişimlerin itici gücü ve yavaş büyüme rakamları ile dünya daha rekabetçi olacak.

1 AĞUSTOS, 2010

Söyleşiler

"Yeni Hedefimiz Bölgede güçlü ENTEGRE BİR PO"

Şirketin CEO'su MELİH TÜRKER bölgede güçlü bir entegre şirketi olmak istediklerini,bu vizyonda çalıştıklarını söyledi.

1 AĞUSTOS, 2010

Söyleşiler

"5 yıl içinde BÖLGESEL GÜÇ olacağız"

TUNCER AKGÜN,5 yıla kadar 600 milyon dolarlık yerli devi önemli bir bölgesel güce dönüştürmeyi hedefliyor.

1 AĞUSTOS, 2010

Söyleşiler

"Koç iyiye gidiyor uyuyan dev uyandı"

UĞUR EKŞİOĞLU, Şimdi eski grubunu değerlendirdiğinde"geldiği noktadan çok memnun"olduğunu söylüyor

1 AĞUSTOS, 2010

Söyleşiler

"Hedefimiz beş yılda 2 kat büyüme"

HAMİT AYDOĞAN gelecek 5 yılda her yıl yüzde 15-20 düzeyinde büyüme ile mevcut hacmi 2 katına çıkarmak hedefindeyiz.

1 AĞUSTOS, 2010

Söyleşiler

"Turkcell 2.0 dönemi başlıyor"

Turkcell, hedefteki şirketlerden biri.16 yıldır sektörünün lideri olması cirosu ve karlılığıyla yakından takip ediliyor.

1 AĞUSTOS, 2010

Söyleşiler

“Türkiye’de global marka yok gelecekte olabilir”

Yıldız Holding başkanı Murat Ülker, “Önce bölgesel marka olacağız. Ardından global marka olmayı hedefleyeceğiz” diyor.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Büyük değer yarışı

Capital’in 5’incisini düzenlediği “Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasının ilk 5’indeki şirketlerin marka değeri, krizde yüzde 13 arttı.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

Ücrette "değişken" hesaplar

Krizde “değişken ücret” uygulamasını kullanan şirket ve çalışan sayısı hızla artıyor.

1 TEMMUZ, 2010

Söyleşiler

"Vakıfbank'ı 3 büyükten 1'i yapacağım"

Vakıfbank Genel Müdürü Süleyman Kalkan, önce müşteri sayısını artıracağını sonra da şubeleri ön plana çıkaracağını söylüyor.

1 TEMMUZ, 2010