TUNCER AKGÜN,5 yıla kadar 600 milyon dolarlık yerli devi önemli bir bölgesel güce dönüştürmeyi hedefliyor.
MOHANBIR SHAWNEY'e göre,artık şirketler fikrin ne kadar çok olduğuyla değil,kalitesinin ne olduğuyla ilgilenmeye başladı
Tüpraş bu yıl da Türkiye’nin en büyük şirketi olma özelliğini koruyor.
Turkcell, hedefteki şirketlerden biri.16 yıldır sektörünün lideri olması cirosu ve karlılığıyla yakından takip ediliyor.
Türk Telekom 10,6 milyar TL'lik cirosuyla bu yıl devler ligine 3'üncü sıradan girmeyi başardı.
PETER SCHWARTZ'a göre yaşanan değişimlerin itici gücü ve yavaş büyüme rakamları ile dünya daha rekabetçi olacak.
Şirketin CEO'su MELİH TÜRKER bölgede güçlü bir entegre şirketi olmak istediklerini,bu vizyonda çalıştıklarını söyledi.
TUNCER AKGÜN,5 yıla kadar 600 milyon dolarlık yerli devi önemli bir bölgesel güce dönüştürmeyi hedefliyor.
UĞUR EKŞİOĞLU, Şimdi eski grubunu değerlendirdiğinde"geldiği noktadan çok memnun"olduğunu söylüyor
HAMİT AYDOĞAN gelecek 5 yılda her yıl yüzde 15-20 düzeyinde büyüme ile mevcut hacmi 2 katına çıkarmak hedefindeyiz.
Turkcell, hedefteki şirketlerden biri.16 yıldır sektörünün lideri olması cirosu ve karlılığıyla yakından takip ediliyor.
Yıldız Holding başkanı Murat Ülker, “Önce bölgesel marka olacağız. Ardından global marka olmayı hedefleyeceğiz” diyor.
Capital’in 5’incisini düzenlediği “Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırmasının ilk 5’indeki şirketlerin marka değeri, krizde yüzde 13 arttı.
Krizde “değişken ücret” uygulamasını kullanan şirket ve çalışan sayısı hızla artıyor.
Vakıfbank Genel Müdürü Süleyman Kalkan, önce müşteri sayısını artıracağını sonra da şubeleri ön plana çıkaracağını söylüyor.