Aydın Doğan Yalçındağ ile BluTV’nin kuruluşunu ve yeni dönem hedeflerini konuştuk...
Şirketler için Türkiye’de üretmenin eşiği ne? Hangi sınırdan sonra üretimin yurt dışına kaydırılmasına karar veriliyor? Türkiye’de üretmek veya içeriden tedarik için, hangi kriterler gözetiliyor?
Erol Bilecik ile siyaset gölgesindeki iş atmosferini, yeni dönemin getireceklerini, global dengelerdeki çarpıcı dönüşümü ve başkanlığında odaklanacağı başlıkları konuştuk...
Namet Yönetim Kurulu Başkanı Tarık Kayar ile et sektöründe kendilerine liderliği getiren yolculuklarını ve bundan sonraki yol haritalarını konuştuk.
Özdilek Holding’in patronu Hüseyin Özdilek ile geçen yılın performansını, bu yılki hedeflerini ve gelecek planlarını konuştuk...
Sektörel bazda yaptığımız çalışma, sıkıntıda olan şirket sayısının bazı sektörlerde yüzde 20-30’lara ulaştığını gösteriyor.
Stratejiler verimlilik üzerine odaklanıyor. Uzmanlar ise bu durumun birkaç yıl daha süreceğini öngörüyor.
Marka bilinirliği, pazar payı, tüketici verileri gibi finansal olmayan göstergeler de CEO’ların yakın takibinde…
Türk Telekom CEO’su Paul Doany ile girişimciliği, şirketin girişimcilik vizyonunu ve bu kapsamdaki gündemi ve hedeflerini konuştuk...
Teknosa CEO’su Bülent Gürcan, bisikletini “arkadaşı” olarak tanımlıyor...
Hasan Aslanoba’nın sorularımıza verdiği yanıtlar şöyle...
Tüketici akıllı telefon, buzdolabı, mobilya, sigorta, tatil gibi bazı büyük alımlarını erteledi...
Bülent Oğuz ile KOBİ’lere sundukları mobil bankacılık hizmetlerini konuştuk...