KÖŞE YAZISI

Köşe Yazısı

Suçluluk duygusu yaratmayan lüks

Yeni dönemde, müşterilerin fiyat konusundaki hassasiyetinin, yeni tekliflerle aşılabilir

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Mustafa boydak ve ailenin önemi

Mustafa Boydak, “Bir Anadolu Şirketi Nasıl Global Marka Yarattı” başlıklı bir konuşma yaptı.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Kaçırılmaması greken fırsat:Kopenhang!

Önümüzdeki ilk belki de son fırsat ,aralık ayında yapılacak Kopenhang toplantıları olacak

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"Bu kriz ,Bolluk krizi

"Eskiden problem kıtlıktı. Şimdi bolluk"

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"Markalar yeni bir uyanış yaşıyor"

Krizle birlikte markalarda internet mecrasına yönelik ciddi bir uyanış yaşanıyor

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Yeni CEO'nun gündemi

shopper marketing konusundaki iddiamızı güçlendirmek önceliklli hedeflerimiz.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Kristal elmaya rekor katılım

21’incisi düzenlenen Kristal Elma, bu yıl da sahiplerini buldu.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"Rakiplerimizin yakalamayacağı kadar hızlanıyoruz"

"En iyi hizmeti vermek için iş yapış şekillerimizi sorguluyor ve yeniden yapılandırıyoruz."

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"2009'da sendikal ilişkiler yoğunlaştı"

"Sürekli büyümeye alışmış bir şirketin çalışanlarını, bu zor zamanlarda işe motive etmek en önemli gündemim"

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

"Krizde payımızı %20 artıracağız"

Sülün,2009’da sektörden aldıkları payı yüzde 20 artıracaklarını söylüyor

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Değişim dönemi başlattı

Henkel Türkiye ve Mısır kozmetik ve kişisel bakım genel müdürü Ortadoğu ve kuzey Afrika satış direktörü

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Piyasa ekonomik gerçekleri göz ardı mı ediyor?

Merkez Bankası açıklamalarında toparlanmanın yavaş ve sıkıntılı olacağını belirtiyor

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Akıllı kartlar pazarı ve NFC

Avrupa Ödeme Kartları Yıllığı”’na göre İngiltere, Almanya, Türkiye, Fransa, İspanya ve İtalya’da toplam 600 milyon akıllı kart kullanımdadır

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

Krizde maliyetimiz yüzde 30 azaldı

Yatırımların ertelenmesi ile pazarda rahatlık oluştuğunu belirten Erdal Aksoy, maliyetlerin yüzde 30 düştüğünü söylüyor.

1 TEMMUZ, 2009

Köşe Yazısı

5 yılda payını yüzde 20'ye çıkaracak

5 yıl sonra pazar payını yüzde 20’ye çıkarmayı hdefleyen Doğan Telekom'un, 300 milyon dolarlık yatırım planı da var.

1 TEMMUZ, 2009