Yeni dönemde, müşterilerin fiyat konusundaki hassasiyetinin, yeni tekliflerle aşılabilir
Mustafa Boydak, “Bir Anadolu Şirketi Nasıl Global Marka Yarattı” başlıklı bir konuşma yaptı.
Önümüzdeki ilk belki de son fırsat ,aralık ayında yapılacak Kopenhang toplantıları olacak
Krizle birlikte markalarda internet mecrasına yönelik ciddi bir uyanış yaşanıyor
shopper marketing konusundaki iddiamızı güçlendirmek önceliklli hedeflerimiz.
21’incisi düzenlenen Kristal Elma, bu yıl da sahiplerini buldu.
"En iyi hizmeti vermek için iş yapış şekillerimizi sorguluyor ve yeniden yapılandırıyoruz."
"Sürekli büyümeye alışmış bir şirketin çalışanlarını, bu zor zamanlarda işe motive etmek en önemli gündemim"
Sülün,2009’da sektörden aldıkları payı yüzde 20 artıracaklarını söylüyor
Henkel Türkiye ve Mısır kozmetik ve kişisel bakım genel müdürü Ortadoğu ve kuzey Afrika satış direktörü
Merkez Bankası açıklamalarında toparlanmanın yavaş ve sıkıntılı olacağını belirtiyor
Avrupa Ödeme Kartları Yıllığı”’na göre İngiltere, Almanya, Türkiye, Fransa, İspanya ve İtalya’da toplam 600 milyon akıllı kart kullanımdadır
Yatırımların ertelenmesi ile pazarda rahatlık oluştuğunu belirten Erdal Aksoy, maliyetlerin yüzde 30 düştüğünü söylüyor.
5 yıl sonra pazar payını yüzde 20’ye çıkarmayı hdefleyen Doğan Telekom'un, 300 milyon dolarlık yatırım planı da var.