KÖŞE YAZISI

Köşe Yazısı

3G pazarlamayı da değiştirecek

İcan'ın, kariyer hedefi farklı pazarlarda satış ve pazarlama deneyimi kazanmak

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

"Tek kriterim,güçlü markalar yaratmak"

Eti’nin son yıllardaki büyümesinin temel nedeni Şamlı’nın marka yaratma ve pazarlamadaki yeteneği.

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

"Müşterilerimizle birlikte biz de memnun olmalıyız"

“Çok çalışıyoruz ve açık fikirliyiz. Kalıplarımız, kurallarımız yok. "

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

Satış odaklı kampanyalar yükseliyor

"Empati yapmayı öğrendiğimiz, karşı tarafın işini daha iyi anlayabildiğimiz zaman daha başarılı oluruz”

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

Türkiye Kopenhag’da ne yapmalı?

Aralık ayında yapılacak olan “Kopenhag İklim Değişikliği” konferansına bütün devletler katılacak

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

180 milyon Euro’luk turizm yatırımı

Türkiye’de yerli sermaye tarafından yapılan en büyük turizm yatırımlarından birisi

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

Cannes Lions’da neler oldu?

Türk reklamcılarına 35 finalistlik, 3 gümüş ve 5 bronz aslan geldi.

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

Avivasa'da kâr heyecanı

İkinci yılını tamamlayan birleşmenin performansını ve gelecek dönem hedeflerini anlattı.

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

Allianz 2009’u mutfakta geçiyor

Allianz’ın mevcut performansı, yeni dönem planları ve sektörün gelişim değerlendirmeleri.

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

Halka açılıp güç kazanacak

Ran Lojistik’i Türkiye’nin halka açılan ikinci şirketi yapmaya hazırlanıyor

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

5 yılda 10 şirket aldı

Şirket, 2000 yılından itibaren faaliyet gösterdiği ülkelerde 740’a yakın şirket satın alımına imza attı.

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

Çelebi CEO koltuğunda neler yaptı?

Çok hızlı değişen ve büyüyen bir sektörde faaliyet gösterdiklerini belirten Çelebi, bu nedenle en fazla bir yıllık hedefler belirlediklerini söylüyor

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

"Finansa ve enerjiye gireceğiz"

Büyüme performansından aldığı güçle şirket, telekom dışında farklı sektörlerde de faaliyet göstermeyi planlıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

Bir şirket nasıl satılabilir?

Berksan, hiçbir zaman satmak için şirket kurmadığını söylüyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Köşe Yazısı

Hedef 1,5 milyar Euro

Görgülü, 2007 yılında otelcilikten çıkma kararı aldı. Yeni rotasını da havayolu ve tur operatörlüğünde büyümek olarak belirledi.

1 AĞUSTOS, 2009