İkinci yılını tamamlayan birleşmenin performansını ve gelecek dönem hedeflerini anlattı.
Berksan, hiçbir zaman satmak için şirket kurmadığını söylüyor.
Türk reklamcılarına 35 finalistlik, 3 gümüş ve 5 bronz aslan geldi.
Büyüme performansından aldığı güçle şirket, telekom dışında farklı sektörlerde de faaliyet göstermeyi planlıyor.
Türkiye’de yerli sermaye tarafından yapılan en büyük turizm yatırımlarından birisi
Çok hızlı değişen ve büyüyen bir sektörde faaliyet gösterdiklerini belirten Çelebi, bu nedenle en fazla bir yıllık hedefler belirlediklerini söylüyor
Aralık ayında yapılacak olan “Kopenhag İklim Değişikliği” konferansına bütün devletler katılacak
Şirket, 2000 yılından itibaren faaliyet gösterdiği ülkelerde 740’a yakın şirket satın alımına imza attı.
“Çok çalışıyoruz ve açık fikirliyiz. Kalıplarımız, kurallarımız yok. "
Ran Lojistik’i Türkiye’nin halka açılan ikinci şirketi yapmaya hazırlanıyor
"Empati yapmayı öğrendiğimiz, karşı tarafın işini daha iyi anlayabildiğimiz zaman daha başarılı oluruz”
Eti’nin son yıllardaki büyümesinin temel nedeni Şamlı’nın marka yaratma ve pazarlamadaki yeteneği.
Muratoğlu’nun gündeminde, yine fark yaratacak projeler var.
İcan'ın, kariyer hedefi farklı pazarlarda satış ve pazarlama deneyimi kazanmak
Özge Özen"Finansman paketini kısa sürede netleştirip yatırımlarımıza hız vermeyi hedefliyoruz.”