İcan'ın, kariyer hedefi farklı pazarlarda satış ve pazarlama deneyimi kazanmak
Eti’nin son yıllardaki büyümesinin temel nedeni Şamlı’nın marka yaratma ve pazarlamadaki yeteneği.
“Çok çalışıyoruz ve açık fikirliyiz. Kalıplarımız, kurallarımız yok. "
"Empati yapmayı öğrendiğimiz, karşı tarafın işini daha iyi anlayabildiğimiz zaman daha başarılı oluruz”
Aralık ayında yapılacak olan “Kopenhag İklim Değişikliği” konferansına bütün devletler katılacak
Türkiye’de yerli sermaye tarafından yapılan en büyük turizm yatırımlarından birisi
Türk reklamcılarına 35 finalistlik, 3 gümüş ve 5 bronz aslan geldi.
İkinci yılını tamamlayan birleşmenin performansını ve gelecek dönem hedeflerini anlattı.
Allianz’ın mevcut performansı, yeni dönem planları ve sektörün gelişim değerlendirmeleri.
Ran Lojistik’i Türkiye’nin halka açılan ikinci şirketi yapmaya hazırlanıyor
Şirket, 2000 yılından itibaren faaliyet gösterdiği ülkelerde 740’a yakın şirket satın alımına imza attı.
Çok hızlı değişen ve büyüyen bir sektörde faaliyet gösterdiklerini belirten Çelebi, bu nedenle en fazla bir yıllık hedefler belirlediklerini söylüyor
Büyüme performansından aldığı güçle şirket, telekom dışında farklı sektörlerde de faaliyet göstermeyi planlıyor.
Berksan, hiçbir zaman satmak için şirket kurmadığını söylüyor.
Görgülü, 2007 yılında otelcilikten çıkma kararı aldı. Yeni rotasını da havayolu ve tur operatörlüğünde büyümek olarak belirledi.