Perakende

Perakende

Hızlı büyüme, yüksek kâra müthiş ilgi

Bebek-çocuk kategorisi, yüzde 15’i aşan büyüme hızı, yüzde 20-30’a ulaşan kâr oranlarıyla yükselişini sürdürüyor.

1 MAYIS, 2013

Perakende

Tehlike sinyalleri

İşte 13 kritik sektörün tehlike senaryoları...

1 MAYIS, 2013

Perakende

Yeni dönem gerçekleri

Artan rekabet oyunun kurallarını değiştiriyor.

1 NİSAN, 2013

Perakende

Türkiye'yi aşan perakende grubu yaratacağız

Boyner Holding Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner sorularımızı yanıtladı...

1 OCAK, 2013

Perakende

2,5 milyon mutlu müşteri

Turuncu Kart ile , milyon müşteriye ulaştı

1 TEMMUZ, 2012

Perakende

Money Club perakendenin en büyük kulübü

Money Club programı, müşterisini en iyi tanıyan sadakat programı olma iddiasını sürdürüyor

1 TEMMUZ, 2012

Perakende

Kart kullanım oranı yüzde 82'ye ulaştı

Kına Demirel Beskinazi, sadakat programları Money Club kartı, CRM çalışmalarını ve sosyal medyadaki projelerini anlatıyor...

1 TEMMUZ, 2012

Perakende

Hız yapma dersleri

En hızlıların sırları...

1 HAZİRAN, 2012

Perakende

Büyümenin yeni güçleri

Perakendeye yön veren 9 gelişme...

1 NİSAN, 2012

Perakende

Bim'in başarısı sektördeki boşluğu gösterdi

Metro Dünya CEO'su Jovel Saveusse, grubun Türkiye performansını ve pazardaki rekabeti değerlendirdi.

1 ŞUBAT, 2012

Perakende

Önce ikincilik 5-10 yılda liderlik

Guillaume De Colonges, perakende pazarındaki hedeflerini, indirim marketlerine karşı izledikleri stratejileri anlattı

1 OCAK, 2012

Perakende

Ünlü markalar AVM etkisi ile Türkiye'ye geliyor

Türkiye'nin AVM perfomansı oldukça iyi.

1 AĞUSTOS, 2011

Perakende

Büyümeyi mağazada buldular

"Perakende çıkışı" gerçekleştirerek son müşteriyle birebir iletişime girmeleriyle dikkat çekiyorlar

1 AĞUSTOS, 2011

Perakende

Mağazaya hızlı dönüş

Kendi mağazasını kendi açan şirket sayısı hızlı artıyor.

1 TEMMUZ, 2011

Perakende

Perakendeyi çok geç öğrendik

"Türkiye'de perakendede çok hızlı bir dönüşüm yaşandı. AVM'ler olmasaydı bu gelişim yaşanmazdı"

1 NİSAN, 2011