British American Tobacco (BAT) Türkiye, Ege İhracatçılar Birliği (EİB) tarafından düzenlenen ‘’İhracatın Yıldızları Ödülleri’’nde sektör lideri olarak ödül aldı
Tam 6 metrelik kokoreçi bir ekmeğe sığdıran Tekin Usta, hedefinin Guinness Rekorlar Kitabı'na girmek olduğunu söyledi.
HuQQabaz Kurucu Ortak ve Yönetim Kurulu Üyesi Mehmet F. Yağlı, “Amacımız 2022 senesi sonuna kadar 10 ülkede 40 restoran sayısına ulaşarak 56 milyon dolar ciroya ulaşmak” dedi.
Türk – Alman lojistik ağı Çobantur Boltas, Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) sürecinde Salesforce ile iş birliği kararı aldı.
KoçDigital Academy’nin İş Dünyası için Veri ve Analitik (Data & Analytics for Business) ismini taşıyan programı için son başvuru tarihi 1 Kasım 2021 olarak açıklandı.
BLC Group Yönetim Kurulu Başkanı ŞAhin Balcıoğlu, “Çabasan firmamızda yüzde 65-75 büyüme hedefiyle kurulacak tesis için 10 milyon Euro yani 100 milyon TL’lik yatırım planlanıyoruz" diyor.
Haziran ayında halka arzını piyasa koşullarının daha uygun olduğu bir tarihe erteleme kararı alan İşbir Sentetik, 1 Ekim itibariyle SPK’ya resmi başvurusunu gerçekleştirdi.
Pınar Su ve İçecek Operasyonlar Direktörü Koral Kalpaklıoğlu, “30’a yakın ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. Önümüzdeki yıl yeni pazarlara giriş yapacağız” dedi.
ABC, son 4 yılda Osmaniye Bahçe, Ordu Perşembe, Bursa Dağkadı ve son olarak İzmir Menemen'de yaptığı 'Yerli Yerinde' projesiyle 250 kadına gelir yarattı.
Kınay Yönetim Kurulu Başkanı Sina Kınay, “Yıllık taşımada 400 bin TEU düzeyine çıkıp global oyuncular arasına girmek istiyoruz” diyor.
Veri analitiği platformu Dataroid ve finans kuruluşları için teknolojik çözümler sunan Intertech stratejik iş birliği yaptıklarını duyurdu.
Koç Holding, iklim kriziyle mücadele yolunda ve 2050 yılında karbon nötr olma hedefi kapsamında, somut ve uygulanabilir adımları içeren Karbon Dönüşüm Programı’nı başlattı.
Bu senenin başında İngiltere, Hollanda, Almanya, Fransa ve İspanya operasyonlarını başlatan Getir’in, Avrupa yolculuğunda hizmet verdiği en yeni ülke İtalya oldu.
Netcad, görüntü işleme yetenekleri ile yapay zekâ algoritmalarını buluşturan Udentify’ı satın alıyor.
Ay Marka Genel Müdürü Barış Tezmen: 'Amacımız, müşterilerimize ulaşılabilir lüks kavramı çerçevesinde dünya standartlarında bir alışveriş deneyimi yaşatmak' diye konuştu.