Ekolojik Üreticiler Derneği Başkanı Levent Gürsel Alev ile ekolojik tarımı ve tüketici bilincini ve bu alandaki trendleri konuştuk...
Şirketler, sağlıklı beslenme, temiz su kaynakları, vitamin eksiklikleri, salgın hastalıklarla mücadele gibi konularda inovatif kimya ile çözümler üretiyor.
Yeşil pazarlama yapan şirketler rekabet avantajı elde ediyor.
UNIDO-ICHET Genel Direktörü Mustafa Hatipoğlu, hidrojen enerjisini ve bu konuda ne kadar yol alındığını anlattı.
Emre Ilıcalı, Serkan Emin ve Berkay Somali, hem çevre dostu bina konseptini hem geleceğe dönük hedeflerini anlattılar.
Green Business, birçok şirkete çevreci hedeflerini ve bu hedefleri ne kadar zamanda gerçekleştirmeyi planladıklarını sordu.
Gıda ve Kontrol Genel Müdürü Nihat Pakdil, sorulamızı yanıtladı.
DHL Supply Chain, dünyada kendisine nicel bir karbon emisyonu hedefi belirleyen ilk lojistik şirketi.
Hemen hemen her alanda şirketler, çevreci yaklaşımlarla iş süreçlerini yeniden yapılandırıyor.
Ambalajda Türkiye'nin önemli şirketlerinden biri olan Tetra Pak, çevreci ürün ve çalışmalarıyla dikkat çekiyor.
Dünyadaki yaşamı tehdit eden çevresel sorunlara karşı şirketler de pozisyon alıyor.
Nüfusun artan ihtiyaçları ise hammadde kaynaklarını tehdit ediyor.
Sürdürülebilirlik Türkiye için henüz yeni bir kavram.
Sürdürülebilir büyüme modeli çerçevesinde şirketler, çevreci sistemleri hayata geçiriyor
Ford Otosan'ın Kocaeli fabrikası, Ford bünyesindeki Avrupa'nın en gelişmiş, en iyi tesisi.