İş dünyası bütün süreçlerini, sürdürülebilirlik başlığı altında yeniden yapılandırıyor.
Akpınar'ın hedefi ortada vadede 325 milyon Euro'luk yatırımla 250 bin megavatlık kapasiteye ulaşmak
Akçansa, çimento sektörünün önemli oyuncularından biri.
Şirketler, enerji tasarrufuna, çevre ve insan sağlığına karşı daha hassas davranmaya başladı.
Türkiye'de pek çok şirket enerjide dışa bağımlılığını azaltmaya çalışıyor.
Sadece kendi şirketinizi çevreci yapmanın yeterli olmadığı ortada. Asıl yapmamız gereken tüketicimize ulaşmak.
Alman kimya devi BASF su ile ilgili ürünleriyle suda sürdürülebilirlilik çalışmalarına destek oluyor.
Şirketler, sürdürülebilirlik için koydukları hedeflerin üzerine çıktı.
"Bence tasarruf ürünlerini geliştirebilenler geleceğin Bill Gates'leri olacak" diyor.
"Dünyada devletler, yeşil projelere 478 milyar dolar yatırım yapmayı planlıyor"
Sadece İstanbul'da denizin temizlenmesi için 3 milyar dolarlık yatırıma ihtiyaç var. Bunu yaparsak İstanbul'da denize rahatlıkla girebiliriz
Uzmanlar, tüketiciden gelen baskıyla daha fazla sayıda Türk şirketinin bu trende ayak uydurmak zorunda kalacağını söylüyor
Toplam etkiye bakıldığında doğa dostu sandığımız ürünler, zararlı olarak tanınanlardan daha fazla çevrede hasar bırakabiliyor.
Yeşil ekonomi, eski işleri yeşillendirirken aynı zamanda yeni işler ve meslekler de yaratıyor.
Son birkaç yıldır şirketler, daha yeşil olma yarışı yapıyor.