Perakendeden enerjiye kadar 26 sektörde yeni dönemin büyüme oranlarını inceledik. Sektörlerin yarısında büyüme 5 yılın gerisinde. Sadece 3 sektörde büyüme oranları arttı.
14’üncüsünü gerçekleştirdiğimiz “Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri” araştırması sürprizlerle dolu. 6 yıldan sonra ilk kez Koç Holding, en beğenilenlerin zirvesinde yer alıyor.
Banka şubeleri her dönemde satış kanalı olarak kullanıldı. Ancak son yıllarda sektör için maliyet kontrolü ve kârlılık giderek büyüyen bir soruna dönüşünce banka kanalına verilen önem arttı.
87 perakende şirketinin mağaza, bayi, korner sayılarının toplam satış noktası sayısı içindeki payının son 5 yılda nasıl değiştiğini inceledik.
Türkiye’de çok sayıda grup son yıllarda yatırımını planlarken bu hesaba dikkat ediyor. O nedenle de pek çok sektörde “ideal yatırım oranı” hesabı yapılıyor. İş dünyasının bu hesaplarını, yaptığı geniş kapsamlı araştırmayla ortaya koyduk.
“CEO Profil 2014” araştırmasına bu yıl 106 CEO katıldı. CEO’ların yüzde 70,9’u, bir kriz riskinin var olduğu görüşünde. Ancak CEO’lar, 2013’e göre 2014’e daha pozitif bakıyor.
Piyasaların aşırı volatil olduğu bu dönemde her patronun kendine özgü bir dikkat reçetesi var.
Türkiye'nin iş insanlarının hesaplarını nasıl yaptığını araştırdık.
TGI Türkiye’nin yaptığı araştırmaya göre Türkiye’de hala 15 yaş üstü kent nüfusuna dahil olup da tüketime katılmayan önemli bir kesim var
Türkiye’nin en büyükleri arasında yer alan 35 tekstilci aile bugün ne yapıyor?
Ağırlıklı olarak düşük gelirlilerin oluşturduğu bankasızlar, genellikle ücret ve komisyonları yüksek buldukları için sisteme uzak duruyor.