Kimler kaç kat büyüdü? İşin sırrı nerede?
"Kurumsal Sosyal Sorumluluk Araştırması"nın çarpıcı sonuçları
Onlar için en anlamlı sosyal sorumluluk projeleri
Capital500 araştırmasının 17’nci yılına en büyük 500 şirketin kârlılıklarındaki sürpriz düşüş damgasını vurdu. Büyüme performanslarını artıran Capital500 şirketlerinin kârlılıkları azaldı.
Türkiye’nin en büyük şirketlerinden bazıları önce bölgesel aktör olmaya odaklanırken, bazılarıda global ligi radarına almış durumda.
2014 listesinde yeni isimler de dikkat çekiyor. Ayşegül İldeniz, Canan Özsoy, Jaklin Güner ve İpek Ilıcak Kayaalp bu isimler arasında yer alıyor.
Hızlı ve genç olana milyarlık kapı ardına kadar açık
Türkiye’nin en güçlü ve dolayısıyla en yoğun kadınları, iş ve özel hayat dengesini nasıl kurduklarını anlattı...
Capital, Türkiye ekonomisinin çok büyük bir kısmını kapsayan 25 sektörde 2014’ün ilk 5 ayında büyüme oranlarını araştırdı.
Türkiye, 2013’te birbirinden çok farklı iki dönem yaşadı. Yılın başında ülke notu, 1994’ten beri ilk kez yatırım yapılabilir seviyeye yükseldi.
Capital’in Türkiye’deki bütün büyük grup ve şirketlere ulaşmaya çalışarak hazırladığı “Türkiye’nin Gönlü Zengin 50 İş İnsanı” araştırmasının temelini, bir anket çalışması oluşturdu.
Organik büyümede sınıra gelen 20 sektörün stratejisini araştırdık.
Konut, otomobil, beyaz eşya, tütün ürünleri, fiyat hassasiyetinin en yüksek olduğu alanlar. Bu kategorilerdeki 10 puanlık değişim, satışları 20-50 puan etkiliyor.
Sektörlerde daralmanın arkasında ağırlıklı olarak ekonomik konjonktür yer alıyor. İnşaatta yüzde 50’ye varan talep daralmasında bir numaralı etken olarak faizlerin yükselmesi gösteriliyor.