Araştırmalar

Araştırmalar

Son 47 yılın en hızlı şirketleri!

Kimler kaç kat büyüdü? İşin sırrı nerede?

10 EKİM, 2014

Araştırmalar

İşte halkın gözünde en sorumlu 10 lider!

"Kurumsal Sosyal Sorumluluk Araştırması"nın çarpıcı sonuçları

10 EKİM, 2014

Araştırmalar

İşte 11 liderin 'gönlündeki proje'

Onlar için en anlamlı sosyal sorumluluk projeleri

10 EKİM, 2014

Araştırmalar

Kârlılıkta sürpriz düşüş

Capital500 araştırmasının 17’nci yılına en büyük 500 şirketin kârlılıklarındaki sürpriz düşüş damgasını vurdu. Büyüme performanslarını artıran Capital500 şirketlerinin kârlılıkları azaldı.

10 EKİM, 2014

Araştırmalar

Global 500 planları

Türkiye’nin en büyük şirketlerinden bazıları önce bölgesel aktör olmaya odaklanırken, bazılarıda global ligi radarına almış durumda.

10 EKİM, 2014

Araştırmalar

30 süper iş kadını

2014 listesinde yeni isimler de dikkat çekiyor. Ayşegül İldeniz, Canan Özsoy, Jaklin Güner ve İpek Ilıcak Kayaalp bu isimler arasında yer alıyor.

10 EKİM, 2014

Araştırmalar

Anadolu'nun Kadın Yöneticileri

En çok kadın yönetici hangi ilimizde?

24 EYLÜL, 2014

Araştırmalar

1 milyar dolarlık sır!

Hızlı ve genç olana milyarlık kapı ardına kadar açık

18 EYLÜL, 2014

Araştırmalar

Güçlü kadının denge formülü

Türkiye’nin en güçlü ve dolayısıyla en yoğun kadınları, iş ve özel hayat dengesini nasıl kurduklarını anlattı...

16 EYLÜL, 2014

Araştırmalar

25 sektör 8 ayrı hesap

Capital, Türkiye ekonomisinin çok büyük bir kısmını kapsayan 25 sektörde 2014’ün ilk 5 ayında büyüme oranlarını araştırdı.

15 EYLÜL, 2014

Araştırmalar

Büyüten faktör

Türkiye, 2013’te birbirinden çok farklı iki dönem yaşadı. Yılın başında ülke notu, 1994’ten beri ilk kez yatırım yapılabilir seviyeye yükseldi.

7 AĞUSTOS, 2014

Araştırmalar

Hayırsever 50 iş insanı

Capital’in Türkiye’deki bütün büyük grup ve şirketlere ulaşmaya çalışarak hazırladığı “Türkiye’nin Gönlü Zengin 50 İş İnsanı” araştırmasının temelini, bir anket çalışması oluşturdu.

6 AĞUSTOS, 2014

Araştırmalar

Büyümek zorlaştı mı?

Organik büyümede sınıra gelen 20 sektörün stratejisini araştırdık.

3 AĞUSTOS, 2014

Araştırmalar

En hassas hangisi?

Konut, otomobil, beyaz eşya, tütün ürünleri, fiyat hassasiyetinin en yüksek olduğu alanlar. Bu kategorilerdeki 10 puanlık değişim, satışları 20-50 puan etkiliyor.

3 AĞUSTOS, 2014

Araştırmalar

Canlandırma formülleri

Sektörlerde daralmanın arkasında ağırlıklı olarak ekonomik konjonktür yer alıyor. İnşaatta yüzde 50’ye varan talep daralmasında bir numaralı etken olarak faizlerin yükselmesi gösteriliyor.

3 AĞUSTOS, 2014