87 perakende şirketinin mağaza, bayi, korner sayılarının toplam satış noktası sayısı içindeki payının son 5 yılda nasıl değiştiğini inceledik.
Türkiye’de çok sayıda grup son yıllarda yatırımını planlarken bu hesaba dikkat ediyor. O nedenle de pek çok sektörde “ideal yatırım oranı” hesabı yapılıyor. İş dünyasının bu hesaplarını, yaptığı geniş kapsamlı araştırmayla ortaya koyduk.
“CEO Profil 2014” araştırmasına bu yıl 106 CEO katıldı. CEO’ların yüzde 70,9’u, bir kriz riskinin var olduğu görüşünde. Ancak CEO’lar, 2013’e göre 2014’e daha pozitif bakıyor.
Piyasaların aşırı volatil olduğu bu dönemde her patronun kendine özgü bir dikkat reçetesi var.
Türkiye'nin iş insanlarının hesaplarını nasıl yaptığını araştırdık.
TGI Türkiye’nin yaptığı araştırmaya göre Türkiye’de hala 15 yaş üstü kent nüfusuna dahil olup da tüketime katılmayan önemli bir kesim var
Türkiye’nin en büyükleri arasında yer alan 35 tekstilci aile bugün ne yapıyor?
Ağırlıklı olarak düşük gelirlilerin oluşturduğu bankasızlar, genellikle ücret ve komisyonları yüksek buldukları için sisteme uzak duruyor.
Türk reklam sektörünün büyüklüğünü ve karnesini ortaya koyabilmek için önde gelen şirketleri mercek altına aldık.
Son bir yılda bankacılık dışı finans alanlarında hızlı bir “lider” değişimi dikkatleri çekiyor.
Türkiye'nin önde gelen markaları az sayıdaki "değerli" müşterilerini ve onları elde tutma planlarını anlattı.
2015 yılında 3,5 trilyon dolarlık büyüklüğe ulaşması beklenen sosyal medyada Türk şirketleri de daha aktif yer almak için harekete geçmiş durumda.