Araştırmalar

Araştırmalar

Noktasal değişim

87 perakende şirketinin mağaza, bayi, korner sayılarının toplam satış noktası sayısı içindeki payının son 5 yılda nasıl değiştiğini inceledik.

25 MART, 2014

Araştırmalar

Yatırıma dönüştürme liderleri

Türkiye’de çok sayıda grup son yıllarda yatırımını planlarken bu hesaba dikkat ediyor. O nedenle de pek çok sektörde “ideal yatırım oranı” hesabı yapılıyor. İş dünyasının bu hesaplarını, yaptığı geniş kapsamlı araştırmayla ortaya koyduk.

25 MART, 2014

Araştırmalar

CEO'nun 2014 ajandası

“CEO Profil 2014” araştırmasına bu yıl 106 CEO katıldı. CEO’ların yüzde 70,9’u, bir kriz riskinin var olduğu görüşünde. Ancak CEO’lar, 2013’e göre 2014’e daha pozitif bakıyor.

25 MART, 2014

Araştırmalar

Patronların dikkat reçetesi

Piyasaların aşırı volatil olduğu bu dönemde her patronun kendine özgü bir dikkat reçetesi var.

1 ŞUBAT, 2014

Araştırmalar

CEO'nun 2014 ajandası

Türkiye'nin iş insanlarının hesaplarını nasıl yaptığını araştırdık.

1 OCAK, 2014

Araştırmalar

Patronun ücret hesabı

2014'te paketi performans belirleyecek.

1 OCAK, 2014

Araştırmalar

Yeni hedef tüketmeyen

TGI Türkiye’nin yaptığı araştırmaya göre Türkiye’de hala 15 yaş üstü kent nüfusuna dahil olup da tüketime katılmayan önemli bir kesim var

1 KASIM, 2013

Araştırmalar

Tekstilcinin yeni hayatı

Türkiye’nin en büyükleri arasında yer alan 35 tekstilci aile bugün ne yapıyor?

1 KASIM, 2013

Araştırmalar

Yeni hedef bankasızlar

Ağırlıklı olarak düşük gelirlilerin oluşturduğu bankasızlar, genellikle ücret ve komisyonları yüksek buldukları için sisteme uzak duruyor.

1 KASIM, 2013

Araştırmalar

Büyük değişim

Sigorta ve BES'te acentenin payı düşüyor banka yükseliyor.

1 KASIM, 2013

Araştırmalar

Yatırım atağı

Türkiye’nin 2023 hedefi büyük.

1 KASIM, 2013

Araştırmalar

Reklamın hızlıları

Türk reklam sektörünün büyüklüğünü ve karnesini ortaya koyabilmek için önde gelen şirketleri mercek altına aldık.

1 EKİM, 2013

Araştırmalar

Yenilerin ajandası

Son bir yılda bankacılık dışı finans alanlarında hızlı bir “lider” değişimi dikkatleri çekiyor.

1 EKİM, 2013

Araştırmalar

En özel müşteri

Türkiye'nin önde gelen markaları az sayıdaki "değerli" müşterilerini ve onları elde tutma planlarını anlattı.

1 EKİM, 2013

Araştırmalar

Sosyalleşme hızlanıyor

2015 yılında 3,5 trilyon dolarlık büyüklüğe ulaşması beklenen sosyal medyada Türk şirketleri de daha aktif yer almak için harekete geçmiş durumda.

1 EKİM, 2013