Son bir yılda bankacılık dışı finans alanlarında hızlı bir “lider” değişimi dikkatleri çekiyor.
Türkiye'nin önde gelen markaları az sayıdaki "değerli" müşterilerini ve onları elde tutma planlarını anlattı.
2015 yılında 3,5 trilyon dolarlık büyüklüğe ulaşması beklenen sosyal medyada Türk şirketleri de daha aktif yer almak için harekete geçmiş durumda.
Yenilenen 21 logoyu baz alarak gerçekleştirdiğimiz anketimize 108 şirketin pazarlamadan sorumlu iş lideri katıldı.
Ciro mu yoksa kârlılık mı önemli? Şirketler cephesinde bu soruların yanıtlarını araştırdık.
Önümüzdeki günlerde hangi sektörde, nasıl bir fiyatlama yaşanacak araştırdık.
Türkiye’deki 14 büyük holding merkezi yönetimlerini küçültüp desantralize oldu. 10 yıl öncesine göre merkezdeki çalışan sayıları azaldı.
Türkiye’nin en güçlü 30 iş insanını tespit ettik.
İş dünyasında en tepeyle alt kademeler arasındaki ücret farkını araştırdık.
Etkin maliyet yönetimi, sürdürülebilir büyüme açısından en kritik konulardan biri.
Mağazalaşma hızında Türk şirketleri dünyadaki en büyük rakiplerini geride bırakıyor.
İşte sektörlerin son 10 yılda değişen ideal ölçekleri...