Rakamlar gösteriyor. Alternatif dağıtım kanallarında büyük sıçrama var.
Kendi mağazasını kendi açan şirket sayısı hızlı artıyor.
Türkiye'nin dünya ortalamasını yakalamasına 2,AB ortalamasını yakalamasına ise 11 puan kaldı. Hizmetteki büyümeyse devam
Kriz psikolojisinin geride kaldığı 2011 'de herkesin hedefinde büyüme var.
Uzmanlar, büyük oyuncu enflasyonu yaşayan sektörlerde konsolidasyonun kaçınılmaz olduğunu düşünüyor. Onlara göre bir sektörde 2-3 büyük oyuncu olmalı
Otelcilik, son yılların en gözde yatırım alanlarından biri. Bu alana son 3 yılda ciddi yatırımlar yapıldı.
Dünya ekonomisinin üçte ikisini ve dünyada gerçekleştirilen inovasyon faaliyetlerinin yüzde 90'ını 40 kent temsil ediyor
Refleks sürelerinin kısalması sadece fiyatla sınırlı değil...
Son dönemde birçok expat'ın koltuğuna Türk yönetici oturuyor.
CRM,yazılım sektörünün en hızlı büyüyen alanlarından biri.
CRM'in nasıl hayata geçtiğini, önümüzdeki dönemde şirketlerin gündeminde CRM'in nasıl bir rol oynayacağını araştırdık