2010, krizden ürken tüketicinin kazanılma yılıydı. İşte bu nedenle bazı şirketler, yılın neredeyse tamamını kampanyayla geçirdi.
Şüphesiz bankacılık sektöründe bugüne kadar yaşanan satın alma ve birleşmelerin en çok ses getireni, Akbank-Citibank ortaklığıydı.
"Türkiye'de perakendede çok hızlı bir dönüşüm yaşandı. AVM'ler olmasaydı bu gelişim yaşanmazdı"
Dev grupların başındaki isimler, yeni dönemde daha çok kendi faaliyet alanlarıyla ilgileneceğe benziyor.
ETHEM SANCAK sağlık, tarım, teknoloji ve bilgi alanlarında büyümenin planlarını yapıyor. Üstelik çok da iddialı hedeflerle...
Gelişmiş pazarlarda büyüme ve kârlılığı yakalama imkanı kısıtlı olan şirketler, Türkiye'yi çıkış noktası olarak görüyor.
GHIZZONI yeni kuralların, demografik değişimin ve yeni oyuncularla rekabetin hakim olduğu yeni bir paradigmaya işaret ediyor.
Teknosa, Koton, Çilek Mobilya, Doğtaş gibi pek çok şirketin satışlarında Anadolu'nun payı giderek yükseliyor.
"2015'te hedefimiz 500 olan restoran sayımızı 1.250'ye ulaştırmak. Böylelikle ciromuz da ikiye katlanıp, 4 milyar TL olur" diyor
Dev grupların başındaki isimler, yeni dönemde daha çok kendi faaliyet alanlarıyla ilgileneceğe benziyor.
"2015'te hedefimiz 500 olan restoran sayımızı 1.250'ye ulaştırmak. Böylelikle ciromuz da ikiye katlanıp, 4 milyar TL olur" diyor
Gelişmiş pazarlarda büyüme ve kârlılığı yakalama imkanı kısıtlı olan şirketler, Türkiye'yi çıkış noktası olarak görüyor.
Yeni dönemin dikkat çeken patronlarının son 3 yılda kat ettikleri yolu inceledik. İşte yeni dönemin en hızlı patronları...