İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

Güçlü olduğumuz yerde büyüyeceğiz

Spurling, global tecrübenin HSBC'yi farklılaştırmaya devam edeceği görüşünde.

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

Kârlı olan branşta büyüyeceğiz

Bu yıldan itibaren yangın, mühendislik, nakliyat gibi kârlı branşlara odaklanacağız.

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

Sabancı'nın yeni iş planı

Enerjide büyük yatırım planımız var. Yeni işler de yaratacağız.

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

Acımasız rekabet

Capital 24 sektörde yoğun rekabetin bedelini araştırdı.

1 MAYIS, 2011

Araştırmalar

Zirveye taşıyan kritik dönemeç

Türk iş dünyasında, kadın yöneticilerin gücü her yıl artıyor.

1 MAYIS, 2011

Araştırmalar

En güçlü 30 kadın

Türk iş dünyasında, kadın yöneticilerin gücü her yıl artıyor.

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

Az sermaye daha çok kredi

Uzmanlara göre dengeyi iyi sağlayan patronluk sanatını iyi icra ediyor.

1 MAYIS, 2011

Söyleşiler

Oyunun kuralları değişiyor

"Geçiş döneminde Türk iş dünyası zorlanacak”

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Yeniler çok hızlı

Yeni dönemin dikkat çeken patronlarının son 3 yılda kat ettikleri yolu inceledik. İşte yeni dönemin en hızlı patronları...

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Hatalardan ders alarak büyüyoruz

"Eski tarzımıza geri dönüyoruz" diyor. Geleneksel tarzla modernizmi birleştirmeye çalıştıklarını anlatıyor.”

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

Denizlerde liderlik ikinci kuşakta

Bir gemi kendini en fazla 5 yılda finanse ediyor. Hurdası bile dolarla ifade edildiğinden cazibesini hiç kaybetmiyor...-

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

365 Gün kampanya

2010, krizden ürken tüketicinin kazanılma yılıydı. İşte bu nedenle bazı şirketler, yılın neredeyse tamamını kampanyayla geçirdi.

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

1 Numaralı önceliğim

Dev grupların başındaki isimler, yeni dönemde daha çok kendi faaliyet alanlarıyla ilgileneceğe benziyor.

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Ata'nın 2015 planı

"2015'te hedefimiz 500 olan restoran sayımızı 1.250'ye ulaştırmak. Böylelikle ciromuz da ikiye katlanıp, 4 milyar TL olur" diyor

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Yabancıda yeni dalga

Gelişmiş pazarlarda büyüme ve kârlılığı yakalama imkanı kısıtlı olan şirketler, Türkiye'yi çıkış noktası olarak görüyor.

1 NİSAN, 2011