İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

Benzersiz iş modeliyle başardık

Şener ile rakamların ötesinde şirketin ruhunu ve takımı başarıya ulaştıran kodları ortaya koyabilecek bir sohbet gerçekleştirdik

1 MART, 2011

Söyleşiler

Türkiye'nin çok büyük yatırımlara ihtiyacı var

Geldiğimiz nokta hiçbir zaman arzu edilen nokta değil. Daha büyüğünü yapmalı.

1 MART, 2011

Söyleşiler

Türkiye'ye 3 alanda yatırım yapacağız

Türkiye'de de önümüzdeki 5 yıl için yüzde 15-20 büyüme hedefi koyuyor.

1 MART, 2011

Araştırmalar

Gelecek 5 trendle şekillenecek

Capital'in bu yıl Las Vegas'da yerinde gözlemleme imkanı bulduğu CES 2011, tüketici elektroniğinde yeniliklerin nabzını tutuyor.

1 MART, 2011

Araştırmalar

Yeni işe giriş kriterleri

Yeni bir yatırıma girmeden önce bakılan klasik göstergelerin dışında her işadamının kendine özgü kriterleri var..

1 MART, 2011

Söyleşiler

Sayı artıyor ama yetmez

Türkiye birçok Batı ülkesini geride bırakıyor ama yine de alınması gereken çok yol var.

1 MART, 2011

Araştırmalar

CEO'lar Twitter'da

Onlar Twitter'da olmanın yararına inanıyor.

1 MART, 2011

Araştırmalar

Giyimin yeni kodu

Uzmanlara göre işte başarıyı sade, düz ve koyu renk giysiler getiriyor. Altın kural ise kıyafetin mesajın önüne geçmemesi.

1 MART, 2011

Araştırmalar

Büyüklük avantajı bitiyor mu?

Gelecek 5 yılın projeksiyonu, ölçeksiz rekabetin devam edeceğini gösteriyor.

1 MART, 2011

Araştırmalar

Daha az acente mi?

Sigorta sektöründe 2007 yılından bu yana devam eden yasal düzenlemeler, acenteleri de doğrudan etkiledi.

1 MART, 2011

Söyleşiler

3 değişiklik 10 puan getirir

Son 1 yıldır sektörde toparlanma var. Yaralarını saran sektör, 2011 'de rekabete ve büyümeye hazırlanıyor

1 MART, 2011

Söyleşiler

Yeni zirveye hazırlıklı olun

Özer, hisse seçiminde ise sanayi kağıtlarına dikkat çekiyor.

1 MART, 2011

Araştırmalar

Liderler ne ister?

"Kendi şirketiniz dışında,en çok hangi şirkette CEO olmak isterdiniz" sorumuza bu yıl 120 lider yanıt verdi.

1 ŞUBAT, 2011

Söyleşiler

2020 hedefimiz 20 milyar dolar

Ahmet Zorlu son dönemin iddialı patronlarından biri

1 ŞUBAT, 2011

Araştırmalar

Yükseliş sinyalleri

Tüketicinin güveni yerine gelmedi ama yükseliş eğilimi de sürüyor

1 ŞUBAT, 2011