İŞ DÜNYASI

Araştırmalar

İyi karar dersleri

Kararların etkinliğini ölçme, onlara hız katma ve kritik kararlara odaklanma gibi adımlarda en başarılı örnek uygulamaları da mercek altına alıyor.

1 ŞUBAT, 2011

İş Yaşam

Hobileriyle işini kurdu

“Burası bir nevi sanat oteli oldu. Buraya gelen herkes kendisini özel hissediyor.”

1 ŞUBAT, 2011

Söyleşiler

Getiri düşse bile hisseye ilgi sürecek

Bankaların yanında büyüme hikayesi olan nakit temettü veren hisseler portföylere katılmalı

1 ŞUBAT, 2011

Söyleşiler

8-10 şirket sektörden çıkabilir

TEB Faktoring Genel Müdürü ÇAĞATAY BAYDAR, Hem pazarda hem şirket rakamlarında yüzde 30'luk büyüme öngörüyor.

1 ŞUBAT, 2011

Söyleşiler

Hedefimiz 5 bin kadın

Ekonomist Dergisi ve Garanti Bankası'nın işbirliğiyle gerçekleştirilen "Türkiye'nin Kadın Girişimcisi" yarışması, bu yıl 5'inci kez düzenlenecek.

1 ŞUBAT, 2011

Söyleşiler

Başarının sırrı özgür fikirde

SEVİLAY ÖZSÖZ, projelendirilen önerilerin 4'te 1 'inin hayata geçirildiğini söylüyor.

1 ŞUBAT, 2011

Söyleşiler

Lükse talep hiç azalmaz

"Türkiye'de lüks talebi artıyor. Bizden sonra çok sayıda rakibimiz Türkiye pazarına girdi.

1 ŞUBAT, 2011

Söyleşiler

Değişimi algılayamayan elenir

Pazardaki değişen medya tüketim alışkanlıklarına senkronize olamayan medya şirketleri elenir."

1 ŞUBAT, 2011

Araştırmalar

Liderler ne ister?

"Kendi şirketiniz dışında,en çok hangi şirkette CEO olmak isterdiniz" sorumuza bu yıl 120 lider yanıt verdi.

1 ŞUBAT, 2011

Söyleşiler

2020 hedefimiz 20 milyar dolar

Ahmet Zorlu son dönemin iddialı patronlarından biri

1 ŞUBAT, 2011

Araştırmalar

Yükseliş sinyalleri

Tüketicinin güveni yerine gelmedi ama yükseliş eğilimi de sürüyor

1 ŞUBAT, 2011

Söyleşiler

Dönemeç yılında hızlı büyüyeceğiz

"Bu yıl 50 yeni şube açacağız ,100 yeni eleman alacağız"

1 ŞUBAT, 2011

Söyleşiler

Bakan'ın 5 önceliği

"Gündemimizde 2011'de küresel ekonomi de devam edecek ciddi sıkıntılar var."

1 ŞUBAT, 2011

Söyleşiler

İyi şirketler uzun yaşayacak

Krizden sonra"Yeni normal" yaklaşımı ortaya çıktı. Bülent Eczacıbaşı bunu normalleşme olarak nitelendiriyor.

1 OCAK, 2011

Araştırmalar

Yeni tüketici demokrasisi

Her sektörde müthiş bir "Ürün Yağmuru" söz konusu

1 OCAK, 2011