İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

Yeni girişler sürpriz olmaz

787 milyon TL cirolu şirketin kaptanı, gıdada gidilecek daha çok yol olduğunu düşünüyor.

1 HAZİRAN, 2011

Söyleşiler

Grubu 2017'ye hazırlıyorum

Çelik ile 42 yıllık iş yaşamının öyküsünü ve Sinpaş Grubu'nun bundan sonraki rotasını konuştuk.

1 HAZİRAN, 2011

Araştırmalar

Büyük değişim

Otelcilik, son yılların en gözde yatırım alanlarından biri. Bu alana son 3 yılda ciddi yatırımlar yapıldı.

1 HAZİRAN, 2011

Araştırmalar

Şehre özel pazarlama

Dünya ekonomisinin üçte ikisini ve dünyada gerçekleştirilen inovasyon faaliyetlerinin yüzde 90'ını 40 kent temsil ediyor

1 HAZİRAN, 2011

Kobi

6 kritik sektör öne çıkacak

Bankacılıkta KOBİ segmentinde kıyasıya bir rekabet yaşanıyor.

1 HAZİRAN, 2011

Kobi

Krizlerle büyüdük

Hüseyin Çomu, Çukurova bölgesine örnek olan başarılarını şöyle anlatıyor

1 HAZİRAN, 2011

Söyleşiler

Süvari vizyonuyla yeni liglere talibiz

“Yeni dönemde de içerideki ve dışarıdaki varlığımızı güçlendiren ataklarla farklı liglere talip olacağımız bir süvari vizyonuyla hareket edeceğiz."

1 HAZİRAN, 2011

Araştırmalar

Anında Refleks

Refleks sürelerinin kısalması sadece fiyatla sınırlı değil...

1 HAZİRAN, 2011

Araştırmalar

Yönetim Türklere geçiyor

Son dönemde birçok expat'ın koltuğuna Türk yönetici oturuyor.

1 HAZİRAN, 2011

Araştırmalar

CRM'de büyüme dalgası

CRM,yazılım sektörünün en hızlı büyüyen alanlarından biri.

1 HAZİRAN, 2011

Söyleşiler

CRM'e ilgi artacak

Accenture yönetim danışmanlığı, sistem entegrasyonu ve teknoloji danışmanlığı konularında dünyanın en büyük şirketlerinden.

1 HAZİRAN, 2011

Söyleşiler

CRM'le çapraz satışlarda artış sağlıyoruz

Akbank CRM konusunda en aktif bankalardan

1 HAZİRAN, 2011

Söyleşiler

SAS CRM'de hızlı büyüyor

SAS, Dünyanın en büyük bağımsız yazılım şirketi ünvanına sahip.

1 HAZİRAN, 2011

Söyleşiler

CRM'de sosyal medyanın payı

Şirketler yeni CRM teknolojilerine ve uygulamalarına yöneliyor

1 HAZİRAN, 2011

Araştırmalar

Şirketlerin CRM ajandası

CRM'in nasıl hayata geçtiğini, önümüzdeki dönemde şirketlerin gündeminde CRM'in nasıl bir rol oynayacağını araştırdık

1 HAZİRAN, 2011