Son yıllarda 'sosyal medya'mecrasının yükselişi müşterileriyle iletişim kurmak isteyen şirketleri de etkisi altına aldı.
İş dünyasının uzun yıllardır yanıtını aradığı sorunu cevabını,İnovasyon konusunda uzman olan THOMAS MEYER yanıtlıyor.
Krizin etkilerine rağmen müşteri sayısını her geçen gün arttıran bankaların hedefi müşteri sayısını katlamak.
Profesör Emeritus Dennis L. Meadows,“Büyümenin Sınırları” isimli kitabın yazarlarındandır.
Erol Göker,emekliliğinde hobi olarak tarım ve hayvancılıkla uğraşmak isteyenlere meyveciliğe yönelmelerini öneriyor.
Babasının iflas etmesiyle fotoğraf makinasını eline alan Lütfi Aygüler,bugün fotoğrafçılıkla hobi düzeyinde ilgileniyor.
Çağımızı en iyi yorumlayan düşünürlerden biri olan Tomas L.Friedman teknolojiyle düzleşen dünyanın gerçeklerini anlattı
Bekir Okan ,"Türkiye'nin itibarının artmasıyla birlikte girişimciliğin 38 yıl öncesine oranla kolaylaştığı söyledi."
Jan Nahum Türkiye'de otomotiv sektöründe karşılaştığı zorlukları ve Türkiye'nin sektöre bakış açısını anlattı.
Türkiye'ye gelmek isteyen yabancı yatırımcılar en çok hangi şirketleri ,hangi özelliklerinden dolayı tercih ediyorlar ?
İş dünyasının önemli patronları iş hayatlarının 'Unutulmaz'anlaşmalarını ve bu anlaşmaların öykülerini Capital'e anlattı
Yöneticilerin,Patronların 'hatalara' yaklaşımları farklı,Ancak tekrarlanan ve kötü niyet taşıyan hatalara tahamül yok.
Krizde “değişken ücret” uygulamasını kullanan şirket ve çalışan sayısı hızla artıyor.
Vakıfbank Genel Müdürü Süleyman Kalkan, önce müşteri sayısını artıracağını sonra da şubeleri ön plana çıkaracağını söylüyor.
Godiva, TAV, Sabiha Gökçen, Vestel, Turkcell ve diğerleri… Bütün bu işlerin ortak bir özelliği var.