Büyüme tüm şirketlerin hedefi...Ancak, büyümenin getirdiği "hastalıklar" da var
Kararların etkinliğini ölçme, onlara hız katma ve kritik kararlara odaklanma gibi adımlarda en başarılı örnek uygulamaları da mercek altına alıyor.
Yeni bir iş koluna girmeyi düşünmediklerini, mevcut işlerde yeni ürünlerle, AR-GE ile büyümeyi planladıklarını anlatıyor.
Uzun yıllardır Türkiye'de üretim yapan şirket, güçlü şekilde perakende pazarına da girme kararı aldı.
Jeff Hakko, 27 yıldır dalıyor ve 20 yıldır tarihi dalgıç malzemeleri topluyor.
SONER İNANÇ, İMKB'nin yeni yılda da gücünü koruyacağını, geri çekilmelerle birlikte yönünün yukarı olacağını söylüyor.
Hayatında karatenin çok önemli bir yeri olduğunu söyleyen Işık, "Çok yönlü düşünmeyi öğretiyor.” diyor
Capital, P&G kökenli yöneticilerin perspektifinden bu şirketi “CEO fabrikası” yapan 8 etkeni araştırdı…
Uzun yıllardır Türkiye'de üretim yapan şirket, güçlü şekilde perakende pazarına da girme kararı aldı.
Düşük faizli, enflasyonun tek haneli olduğu yeni dönemde, emeklilik fonları yatırımcılar için ciddi bir alternatif haline geldi.
ING Bank, önümüzdeki dönem için daha iddialı hedefler peşinde.
RECAİ DALAŞ, yeni sermayedarın Japon olmasının büyük heyecan yarattığını söylüyor.
Krizden sonra"Yeni normal" yaklaşımı ortaya çıktı. Bülent Eczacıbaşı bunu normalleşme olarak nitelendiriyor.
İş insanlarının başarıyı yakalamadan önceki sıra dışı deneyimleri ve ilginç hikayeleri…
Her sektörde müthiş bir "Ürün Yağmuru" söz konusu