İnsanoğlu kaynaklı ve çözümü de insanoğlu tarafından bulunabilecek bir sorun var.
"Biz antrenörüz, birinci ligde olmak isteyen şirketlerle istedikleri yere ulaşmaları için çalışıyoruz. "
Basit iletişim önerilerini uygulayarak şirketiniz üzerinde çok ciddi bir pozitif etki yaratabilirsiniz.
Dijital platformda D-Smart hızlı adımlarla büyümeye devam ediyor.
Aytül Özkan, reklamverenlerin geçmiş krizlerden çıkardıkları derslerle artık refleks tepkiler vermediklerini söylüyor.
"Naziklik her zaman işe yarar. Ve muhakkak bir geri dönüşü olur."
Rabarba, Eurobest Avrupa'dan "En İyi Sosyal Medya Kullanımı" dalında bronz kazandı.
BİM'i başarıya götüren birkaç kritik strateji var...
Elit Çikolata ve Şekerleme ve Pazarlama Müdürü Tolga Halimoğlu ile konuştuk.
Kendi Reklam Ajansı için geçtiğimiz yıl oldukça hareketli geçti.
Esas Holding'in gıda ve içecek grubu başkanlığına getirilen Çelebi ile kariyer öyküsünü ve hedeflerini konuştuk.
Yüksekkaya ile gündemini ve kariyer hedeflerini konuştuk.
Tanrıkulu ile 2012 ajandasının en önemli maddelerini ve kariyer hedeflerini konuştuk.
Yapı Kredi Sigorta Mali Grup Genel Müdür Yardımcısı İlkay Özel'le gündemini konuşmak üzere bir araya geldik.
Finlandiya modelini yakından incelemek eğitim sisteminde doğru metotları bulmaya yardımcı olur.