Turkcell, Türkiye'nin en beğenilen şirketi olma konumunu yıllardır hiçbir şirkete kaptırmıyor.
2011 'de bazı değişikliler yaptık, ama asıl değişim 2012'de olacak.
"En büyük misyonlarımdan bir tanesi de lider adaylarına destek olmak, onlarla bilgi birikimimi paylaşmak."
Tiryaki gündemini ve 2012 ajandasının en önemli maddelerini sıraladı.
Living-Labs (LL) konsepti koordinasyon sağlıyor.
Kredi kartları, hiç şüphesiz bankaların son yıllarda hem en çok müşteriye ulaştığı hem iyi para kazandığı alanların başında geliyor.
Bankacılar danışmanları sevdi, danışmanlar da bankacılığı severse yeni nesil bankacılar danışmanlar olacak.
Sosyal sorumluluk projelerinin de sürdürülebilir...
Yerel şirketlerin sıkıntıya girdiği zor zamanlarda genç girişimcilerin hevesi kırılabilir.
Bir şirketi dönüştürme becerisine sahip CEO'lar, şirketteki çalışanları, organizasyonu değiştirmek konusunda iyi yönetmelidir
İş yapma tarzımızı değiştirmek zorundayız...
Galileo, Avrupa şirketlerinin uydu navigasyon servisleri geliştirmelerine yeni fırsatlar hazırlıyor.
Cear Channel, açıkhava reklam sektöründe dünyanın en büyük 2 şirketinden biri.
Tüm dünyada şubesiz bankacılık trendi hızla yaygınlaşıyor.