KÖŞE YAZISI

Köşe Yazısı

Şekerbank'tan Açıkekran

Açıkekran'ın ilk sergisi, Ali Akay'ın küratörlüğünde geçtiğimiz ay açıldı.

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

Akbank ve Cti kartta da ortak oldu

Citibank'ın tüm dünyada geçerli olan „ kredi kartı özellikleri, Akbank'ın Wings'ine taşındı.

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

Yeni dönem ne getirecek?

Nolwenn Allano, 10 yıldan uzun bir süredir Türkiye'de faaliyet gösteren Grass Savoye'un yöneticisi.

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

ING'nin odağında 3 konu var

"Biz Bize Sohbetler" programının Adana ayağında, kentin KOBİ'lerine Türkiye'nin ve ekonominin durumuyla ilgili bilgiler verildi,

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

Tecrübesizlik avantaj olduğunda

Bir girişimci olarak kariyerimin ilk günlerinden beri kendimin ve ekibimin tecrübe eksikliğini, avantajımıza kullandım.

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

Sektöre öncülük edeceğim

" Sigortacılık sektöründe dönüşüm içinde ivme kaybetmeden sektöre öncülük edeceklerini söylüyor,

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

Bankacı olmasaydım sanatla uğraşırdım

Eğer bankacı olmasaydım, içinde müzik, film, kitap ya da turizm olan bir işle uğraşmayı isterdim

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

Şirketin kaderini değiştirebilecek görev istiyorum

Sektörü katlayarak büyüyoruz, Büyümeyi yönetmek, küçülmeyi yönetmek kadar sancılı olabiliyormuş

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

Çakır'ın yeni kariyer planı

Tofaş otomotiv sektöründe bu ödülü alan ilk şirket oldu

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

Satış hırsızlarının hepsini kovun

Pazarlama misyonlarından en önemlisi, kârlı müşteriler edinmek ve onları elde tutmaktır.

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

Aile şirketlerinde danışma kurulları

"Sınırları zorlamanın" yolu "dışarıdakilerden" kurulmuş bir danışma kuruludur.

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

Kadir İnanır Po'ya ne kattı

Reklamda ünlü kullanımı birçok markanın vazgeçemediği bir uygulama

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

Lowe İstanbul'daki büyük değişim

Lowe İstanbul, son dönemde önemli bir değişim süreci yaşıyor

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

Şirketlerin sosyalleşme formülü

Sosyal şirket olmayı başaran şirketler müşteri memnuniyetini ve verimliliğini artırırken maliyetleri azaltıyor."

1 HAZİRAN, 2011

Köşe Yazısı

Sosyal medyaya hücum

Türkiye'de sosyal medya artık tüm markaların iletişim stratejilerinde yer buluyor.

1 HAZİRAN, 2011