Sürdürülebilir turizm trendi, seyahat acentelerini de yeniden şekillendiriyor.
T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı, sezonun 12 aya yayılması hedefi doğrultusunda çeşitli çalışmalar yürütüyor.
GSMH’nin yaklaşık yüzde 9’unu turizm gelirleri oluşturuyor.
14 sektörden gelen “tehlike sinyallerini” araştırdık.
Son yıllarda farklı sektörlere birçok yeni marka giriş yaptı.
İşte sektörlerin son 10 yılda değişen ideal ölçekleri...
Keskinoğlu’nun bu başarısını şirketin yönetim kurulu başkanı Fevzi Keskinoğlu’yla konuştuk:
Tofaş’ın CEO’su Kamil Başaran’la otomotivdeki büyük değişimi, değişimin etkilerini ve Tofaş’ın yeni dönem planlarını konuştuk.
İnternet ve mobil bankacılık, şubeden 10 kat az maliyetli yapısıyla bankaların yeni gözdesi...
Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz, sorularımızı yanıtladı.
2004 yılında CRM çalışmalarına start veren Opet, bugün müşterilerine sağlamış olduğu “dijital faydalarla” rakiplerinden ayrışan bir yapıya sahip.
Migros, bugün Money Club kart ile 8 milyon müşteriye ulaştı.
Gamze Aydın ve Çağrı Aydoğan, şirketin sunduğu CRM çözümlerini, bulut CRM’e yaklaşımlarını ve hedeflerini anlattı.
Etiya Strateji ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Aslan Doğan, sorularımızı yanıtladı.
Bülent Özükan’la CRM alanında yaptıkları çalışmaları ve elde ettikleri sonuçları konuştuk.