Bir kişiselleştirme hikayesi

Global bir kampanya fikri olarak doğan “Bu Coca-Cola Senin İçin” adlı projede marka ürünlerin üzerine isimler yazarak tüketicilerine ulaşıyor.

26.05.2014 21:36:450
Paylaş Tweet Paylaş
Bir kişiselleştirme hikayesi
TÜRKİYE’NİN 54 ÜLKEDEN FARKI
Son dönemde pazarlamada ve reklamda kişiselleştirme öne çıkan bir trend. Bu trendin en iyi uygulayıcılarından biri de CocaCola. Global bir kampanya fikri olarak doğan “Bu Coca-Cola Senin İçin” adlı projede marka ürünlerin üzerine isimler yazarak tüketicilerine ulaşıyor.

Bugüne kadar 54 ülkede hayata geçen proje, Türkiye’de ise diğer 54 ülkeden farklı olarak 1 ila 1,5 litrelik pet şişelerin yanı sıra kutuların üzerinde de uygulandı.

MÜTHİŞ İLGİ GÖRDÜ
Kampanyanın çok yeni olmasına rağmen müthiş ilgi gördüğünü belirten Coca-Cola Türkiye Pazarlama Müdürü Sinem Bozoklar. “Proje kapsamında Türkiye için hedeflenen rakam 50 milyon adet kutu, 60 milyon adet de etiketli şişe olarak belirlendi.

Türkiye, dünyada kutuların da üzerine isim basan ilk ülke olarak projenin en geniş kapsamlı uygulandığı ülke oldu.

KONUŞULMA SAYISI
1 Ekim-1 Kasım 2013 tarihleri arasında. tamamen organik olarak yayılan projenin, dijital mecralarda toplam konuşulma sayısı 183 bini aştı. Proje kapsamında Türkiye’deki açık hava reklam uygulamalarında semtlere özel içerikler geliştirildi. çoklu network kullanımlarında ise her bir noktada farklı isim kullanıldı” diyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


YAZARIN DİĞER YAZILARI TÜMÜNÜ GÖRÜNTÜLE

Dominos'un teknoloji farkı

10 NİSAN, 2019

Golin'in ajandası

4 ŞUBAT, 2019

OMNICHANNEL ETKİSİ

17 OCAK, 2019

Reklam bireysel oldu

5 ARALIK, 2018

Hero yok Shero var

5 EYLÜL, 2018

Türkiye'de bir ilk

14 MART, 2018

Daha hızlı olmak gerek

20 EKİM, 2017

Yeniden doğuş

19 EKİM, 2017

Yorum Yaz