2013’ün en yaratıcı kampanyası

41!29? Kurucusu ve Genel Müdürü Alemşah Öztürk, sektörün başarılı isimlerinden biri. Geçtiğimiz günlerde bir araya geldik ve 2013 yılının en yaratıcı reklam kampanyasını konuştuk.

26.05.2014 21:16:070
Paylaş Tweet Paylaş
2013’ün en yaratıcı kampanyası
BAŞARILI ÖRNEK
41!29? Kurucusu ve Genel Müdürü Alemşah Öztürk, sektörün başarılı isimlerinden biri. Geçtiğimiz günlerde bir araya geldik ve 2013 yılının en yaratıcı reklam kampanyasını konuştuk. Geçtiğimiz yıl birkaç güzel işin öne çıktığını belirten Öztürk’e göre yılın en yaratıcı çalışması ise Avustralya’da metro için yapılan “Ölmek için En Aptal Yollar” (Dumb Ways to Die) oldu.

NEDEN BEĞENDİ?
Çok zor bir konuyu gençlere anlatmak için çok modern ve espritüel bir yaklaşım kullanmış olmalarını çok yaratıcı bulduğunu ifade eden Öztürk, bu kampanyayı çok beğenmesinin iki nedeni olduğunu söylüyor ve bunları şöyle anlatıyor:

“Birincisi, ana taşıyıcı fikir çok güçlü ve diyalekt olarak gençlerin ağzına yerleşmiş ‘This is so dumb’ muhabbetini alıp ölüm gibi ciddi bir konuyla birleştirmiş olmaları çok çok akıllıca.

GÜÇLÜ KURGU
Sonrasında bunu yine hedef kitleye uygun bir şarkı haline getirmiş olmaları ve hemen arkasından buna uygun sevimli karakterler yaratmaları da tamamlayıcı olmuş. İkinci sebep olarak da kampanya kurgusu olarak çok güçlü. Posterler, videolar, iPhone oyunu, müzik, sosyal medya gibi tüm platformlarda birbirine çok iyi entegre olan işlerle başarılı bir kampanya haline getirildi."

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


YAZARIN DİĞER YAZILARI TÜMÜNÜ GÖRÜNTÜLE

Dominos'un teknoloji farkı

10 NİSAN, 2019

Golin'in ajandası

4 ŞUBAT, 2019

OMNICHANNEL ETKİSİ

17 OCAK, 2019

Reklam bireysel oldu

5 ARALIK, 2018

Hero yok Shero var

5 EYLÜL, 2018

Türkiye'de bir ilk

14 MART, 2018

Daha hızlı olmak gerek

20 EKİM, 2017

Yeniden doğuş

19 EKİM, 2017

Yorum Yaz