Woops gençlere twitter ile ulaştı

Woops dünyasında gençler 2 milyon 97 bin 151 seçenek arasından dakikalarını, SMS’lerini, internet avantajlarını diledikleri gibi seçebiliyor.

26.05.2014 21:36:160
Paylaş Tweet Paylaş
Woops gençlere twitter ile ulaştı
AVEA’NIN GENÇ MARKASI
Avea yeni markası Woops’un lansmanını geçtiğimiz günlerde gerçekleştirdi. Woops, Avea’nın gençlere yönelik oluşturduğu bir dünya. Bu dünyada avantajlı paket ve tarifeler yer alıyor.

Gençlerin hayat tarzlarının, değer yargılarının ve ihtiyaçlarının, diğer müşterilerden oldukça farklı olduğunu gördükleri için böyle bir marka yaratma kararı aldıklarını belirten Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk, Woops’la gençleri ne kadar iyi anladıklarını da göstermek istediklerini söylüyor.

MİLYONLARCA SEÇENEK
Woops dünyasında gençler 2 milyon 97 bin 151 seçenek arasından dakikalarını, SMS’lerini, internet avantajlarını diledikleri gibi seçebiliyor. Hatta isterlerse günlük, haftalık ya da aylık paket alabiliyor.

Avea, Woops’u gençlere ulaştırmak için tanıtım mecrası olarak sosyal medyayı seçti. Twitter üzerinden organize olan gençler, 28 Kasım’da Maslak Arena’da en büyük Twitter buluşmasını gerçekleştirdi.

LANSMAN ETKİNLİKLERİ
Lansman etkinlikleri kapsamında 28 bin tweet atıldığını ve 30 milyon gösterime ulaşıldığını anlatan Ertürk, “Bu büyük buluşmayı Maslak Arena’yı dolduran 1.500’ün üzerinde kişi yerinde izlerken 100 bin kişi ise internetten canlı izledi.

Sosyal medya günümüzde gençlerin kendilerini en rahat ifade ettikleri ortam. Onlara ulaşmanın yolu sosyal medyadan geçiyor. Bu nedenle sosyal medya ve on line, bizim için bundan sonraki dönemde de en etkin kullanacağımız mecraların başında geliyor olacak” diye konuşuyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


YAZARIN DİĞER YAZILARI TÜMÜNÜ GÖRÜNTÜLE

Dominos'un teknoloji farkı

10 NİSAN, 2019

Golin'in ajandası

4 ŞUBAT, 2019

OMNICHANNEL ETKİSİ

17 OCAK, 2019

Reklam bireysel oldu

5 ARALIK, 2018

Hero yok Shero var

5 EYLÜL, 2018

Türkiye'de bir ilk

14 MART, 2018

Daha hızlı olmak gerek

20 EKİM, 2017

Yeniden doğuş

19 EKİM, 2017

Yorum Yaz