Her basamakta yeni başarı öyküsü

Burcu Yılmaz, stratejik marka konumlandırması, kurumsal algı ve ilişki yönetimi, hedef kitle yönetimi, medya planlama, ajans seçimi ve yönetimi gibi sorumlulukları olduğunu söylüyor.

10.06.2014 23:57:430
Paylaş Tweet Paylaş
Her basamakta yeni başarı öyküsü
Burcu Yılmaz / Akyürek Holding Kurumsal Pazarlama Direktörü
Akyürek Holding ve şirketleri Türkiye'nin hızlı tüketim ürünleri sektöründe çok önemli dağıtıcıları arasında yer alıyor. Burcu Yılmaz, Akyürek Holding'in kurumsal pazarlama direktörü olarak grup ve iştirak şirketlerinin pazarlama yönetimini gerçekleştirmekten sorumlu.

Bu çerçevede Yılmaz, stratejik marka konumlandırması, kurumsal algı ve ilişki yönetimi, hedef kitle yönetimi, medya planlama, ajans seçimi ve yönetimi gibi sorumlulukları olduğunu söylüyor.

Yılmaz, pazarlama alanında çalışan herkesin en büyük dostunun hedef kitle olduğunu söylerken, "Hedef kitlenizin analizini doğru yapar ve doğru iç görüleri tespit edebilirseniz kazanan daima sizsiniz” diye devam ediyor.

Yılmaz, kariyer hedefi hakkında ise şöyle konuşuyor: "Kariyer, hep daha iyisine ulaşmayı hedefleyerek belirlediğiniz bir güzergah. Önemli olan bu yolculuğun her safhasında öğrenmek, öğretmek ve dokunduğunuz her alana katkı sağlamak.

Benim için bu basamakları çıkmaktan ziyade her basamağın ardında yeni bir hikaye yaratma düşüncesinin heyecanını kovalamak önemli oldu. Yani başarı öykülerine öncülük etmek istiyorum.”

Yılmaz, şu sıralar özellikle bilinirlik ve imaj çalışmalarını yapılandırmaya odaklandığını söylüyor. Gündemini şöyle anlatıyor: "Hızlı tüketim ürünleri sektöründe yeni marka çalışmalarımız tam hız devam ediyor. 2014 yılında Göbekli Tepe'nin Türk ve dünya kamuoyuna tanıtım çalışmaları da gündemimiz içinde.”

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


YAZARIN DİĞER YAZILARI TÜMÜNÜ GÖRÜNTÜLE

Yorum Yaz