Geçen yıl AVM'lerde hazır giyimden sonra ayakkabı, en çok satışını artıran ürün gamı oldu.
Geçen yıl pet su satışları yüzde 9,6, damacana satışları ise yüzde 1,5 büyüdü.
Teknolojinin hızlı gelişimi kırtasiye ürünlerinin fiyatlarını ucuzlatarak tüketimi yükseltti.
Türkiye, 10 yıl önce dünya çelik üretiminde 17'nci sıradayken 2010'da 10'unculuğa yükseldi.
Sektörün ihracatı 250 milyon dolardan 771 milyon dolara yükseldi.
Sağlık, son dönemde enerji ve telekomla birlikte en fazla büyüyen 3 sektörden biri oldu.
"Büyüme Anadolu'da devam ediyor. 2012 hedefimiz, 50 milyar lira ciroya ulaşmak.”
Sektörün ihracatı, geçen yıl pamuk fiyatlarındaki artışla birlikte yüzde 23 oranında artarak 6,5 milyar dolardan 8 milyar dolara çıktı.
Son dönemde otomotiv satışları gerilese de otomotiv yan sanayinde son 2 yılda iş hacminde önemli kayıp yok.
Türkiye'de sektör, dünya ortalamasının üzerinde büyümesini sürdürüyor.
Türkiye'nin dünya gıda pazarındaki hacmi her geçen gün artıyor.
Üretim maliyetleri artarken satış hacmi ve fiyatlar düşüyor.