Projeksiyon

MALİYETLER ARTACAK
Projeksiyon

MALİYETLER ARTACAK

Türkiye, 2009'da Avrupa'nın en büyük 5'inci plastik üreticisiydi. 2010'da 4'üncü, 2011 'de ise 3'üncü sıraya yükseldi.

1 ŞUBAT, 2013

İHRACATI 3'E KATLAMAYI HADEFLİYOR
Projeksiyon

İHRACATI 3'E KATLAMAYI HADEFLİYOR

İhracatta yüzde 20'nin üzerinde artış yakalandı.

1 ŞUBAT, 2013

YENİ PAZARLARA AÇILACAK
Projeksiyon

YENİ PAZARLARA AÇILACAK

Türkiye, 1 trilyon dolarlık dünya turizm pazarında turist girişleri açısından 6'ncı, döviz gelirlerinde ise 12'nci sırada yer alıyor.

1 OCAK, 2013

HEDEF BİRİNCİLİK
Projeksiyon

HEDEF BİRİNCİLİK

Sektörün en önemli avantajı, ihracatının artıyor olması.

1 OCAK, 2013

İNDİRİMLER AZALACAK
Projeksiyon

İNDİRİMLER AZALACAK

2005-2008 yılları arasında yüzde 18'ler seviyesinde büyüyen organize pazarda, son dönemde büyüme yavaşladı.

1 OCAK, 2013

BÜYÜME BEKLENMİYOR
Projeksiyon

BÜYÜME BEKLENMİYOR

İç pazarda azalan taleple birlikte olumlu gidişatın tersine dönmesiyle üretim yüzde 10'a yakın azaldı.

1 OCAK, 2013

HEDEF 15 MİLYAR DOLAR
Projeksiyon

HEDEF 15 MİLYAR DOLAR

Bu yıl pazarın cirosunun 13,4 milyar dolar olması bekleniyor.

1 OCAK, 2013

YÜZDE 20 BÜYÜYECEK
Projeksiyon

YÜZDE 20 BÜYÜYECEK

2012 aralık rakamları henüz netlik kazanmasa da bu sene satılan elektrikli ısıtıcı adedinin 2,5 milyon adede yükseleceği öngörülüyor.

1 OCAK, 2013

4+4+4'LE BÜYÜYECEK
Projeksiyon

4+4+4'LE BÜYÜYECEK

Teknolojinin hızlı gelişimi kırtasiye ürünlerinin fiyatlarını ucuzlatarak tüketimi yükseltti.

1 EKİM, 2012

KONSOLİDASYON BEKLİYOR
Projeksiyon

KONSOLİDASYON BEKLİYOR

Geçen yıl pet su satışları yüzde 9,6, damacana satışları ise yüzde 1,5 büyüdü.

1 EKİM, 2012

BÜYÜME İHRACATTA
Projeksiyon

BÜYÜME İHRACATTA

Geçen yıl AVM'lerde hazır giyimden sonra ayakkabı, en çok satışını artıran ürün gamı oldu.

1 EKİM, 2012

CAZİBESİNİ KORUYOR
Projeksiyon

CAZİBESİNİ KORUYOR

İstanbul'da konut talebi geçmiş yıllara göre daha zayıf kaldı.

1 EKİM, 2012

HEDEF TUTMAYACAK
Projeksiyon

HEDEF TUTMAYACAK

Hazır giyim ihracatı, bu yılın ilk 8 ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 5,4 azaldı ve 10,6 milyar dolar oldu.

1 EKİM, 2012

GELECEĞİ PARLAK
Projeksiyon

GELECEĞİ PARLAK

Büyümede yaz döneminin sıcak geçmesi etkili oldu.

1 EKİM, 2012

ANADOLU BÜYÜYOR
Projeksiyon

ANADOLU BÜYÜYOR

"Büyüme Anadolu'da devam ediyor. 2012 hedefimiz, 50 milyar lira ciroya ulaşmak.”

1 EYLÜL, 2012