İş piyasasının globalleştiği ve inovasyonların ardı ardına geldiği bir dönemde hem iç pazarı hem de dünyayla rekabeti düşünerek liderlere, “Alacak daha ne kadar yolunuz var” diye sorduk…
Neden bazı sektörler cari açık verirken bazıları fazla veriyor? Açık verenlerin bunu kapatması mümkün mü? 29 sektörü inceleyerek bu sorulara yanıt aradık. İşte yanıtlar…
2017, birçok şirket için kur baskısı altında ve kârlardan feragat edilerek geçti. 2018 için de benzer bir tablo var. Çünkü hammadde, döviz, işçilik ve enerji fiyatlarındaki artış sürüyor...
Aslına bakarsanız son dönemlerin en hareketli sektörlerinden biri. Talep, harcamalar, arz… Hangi rakama bakarsanız bakın ciddi bir artış görüyorsunuz...
Son 5 yılda büyük grupların şirket sayısı önemli ölçüde değişti. Doğuş, Yıldırım, Oyak gibi pek çoğunun portföyüne yeni şirketler eklendi...
İtibar en az ticari sonuçlar kadar önemli. Ürünleri, insan kaynağı, finansal olanakları mükemmel olan şirketler bile mesajlarını doğru verecek kurumsal iletişim politikalarına ihtiyaç duyuyor...
Akbank Çocuk Tiyatrosu 46, Pınar Çocuk Tiyatrosu 31, Avon Meme Kanseri ile Mücadele projesi 22 yaşında… Peki nasıl oldu da bu KSS projeleri varlıklarını bu kadar uzun sürdürebildi?
Capital 13 yıldır kurumsal sosyal sorumluluğun nabzını tutuyor...
Turizm sektöründe yatırımlar son dönemde hafif de olsa canlanma trendine girdi...
Mağazaya giren ziyaretçinin satışa dönüşüm oranı, birçok şirket için kritik öneme sahip. Özellikle son 10 yılda perakende sektörü bu alana odaklanmış durumda...
Türkiye’de son 10 yılda çoğunluk hissesi satılarak el değiştiren 1.327 şirket bulunuyor. Söz konusu işlemlerin sadece 625’inin satış bedeli açıklandı...
Coca-Cola, P&G, BP, Vodafone, Bosch, Pfizer, BBVA ve diğerleri… Bu global devlerin C level koltuklarında artık çok sayıda Türk yönetici oturuyor...
Sektörler için 2017 iyi bir yıldı. 2018 için de aynı beklenti var. 37 sektörden 36’sında da 2018’de büyüme öngörülüyor...
Core Strateji’nin kurucusu İhsan Elgin, aşağıda detaylarını okuyacağınız yazıda, girişimciliğin bu üç dönemini değerlendiriyor ve Girişimcilik 4.0 için “Bu dönüşüme hazır mıyız” sorusunu tartışıyor...
İşte liderlerin ajandalarına yön veren küresel indikatörler…