Stratejiler verimlilik üzerine odaklanıyor. Uzmanlar ise bu durumun birkaç yıl daha süreceğini öngörüyor.
Marka bilinirliği, pazar payı, tüketici verileri gibi finansal olmayan göstergeler de CEO’ların yakın takibinde…
Tüketici akıllı telefon, buzdolabı, mobilya, sigorta, tatil gibi bazı büyük alımlarını erteledi...
Markalı konut üreticileri, 2016’da 1,3 milyon konut satışıyla rekor kırdı...
2017 ve sonrasında büyümenin satın almalardan geleceğini düşünen ve bu konuda arayış içinde olan pek çok şirket var...
İş Bankası’nın ana destekçi olduğu ve Kolektif House tarafından yürütülecek olan Workup girişimcilik programı başladı.
Bundan 2 yıl önce İstanbul’da lüks plazalardan 60 büyük şirket taşındı...
Şişecam, Mavi, Kordsa, Nef, THY ve diğerleri… Tüm bu şirketlerin ortak özelliği Türkiye’de alanlarında lider olmaları...
Stok yönetimi her dönem şirketler için kritik konulardan biri...
Artık herkes hem fikir; 2017 zor bir yıl olacak. Ancak bu tabloda bile sağlıklı bir şekilde yola devam etmek mümkün...
Capital şirketlerin KSS projelerinin sürelerine odaklandı...Uzun ve kısa süreli projelerin performanslarını araştırdı...
Marmarabirlik, Assan Alüminyum, Türk Traktör, THY, DHL, Arçelik, Penti ve LC Waikiki…Hepsi sektöründe açık ara lider...
Kurlar ve enflasyon yüksek seyrediyor. Artan enerji maliyetleri, vergiler de cabası...