Son 5 yılda büyük grupların şirket sayısı önemli ölçüde değişti. Doğuş, Yıldırım, Oyak gibi pek çoğunun portföyüne yeni şirketler eklendi...
İtibar en az ticari sonuçlar kadar önemli. Ürünleri, insan kaynağı, finansal olanakları mükemmel olan şirketler bile mesajlarını doğru verecek kurumsal iletişim politikalarına ihtiyaç duyuyor...
Akbank Çocuk Tiyatrosu 46, Pınar Çocuk Tiyatrosu 31, Avon Meme Kanseri ile Mücadele projesi 22 yaşında… Peki nasıl oldu da bu KSS projeleri varlıklarını bu kadar uzun sürdürebildi?
Capital 13 yıldır kurumsal sosyal sorumluluğun nabzını tutuyor...
Turizm sektöründe yatırımlar son dönemde hafif de olsa canlanma trendine girdi...
Mağazaya giren ziyaretçinin satışa dönüşüm oranı, birçok şirket için kritik öneme sahip. Özellikle son 10 yılda perakende sektörü bu alana odaklanmış durumda...
Türkiye’de son 10 yılda çoğunluk hissesi satılarak el değiştiren 1.327 şirket bulunuyor. Söz konusu işlemlerin sadece 625’inin satış bedeli açıklandı...
Coca-Cola, P&G, BP, Vodafone, Bosch, Pfizer, BBVA ve diğerleri… Bu global devlerin C level koltuklarında artık çok sayıda Türk yönetici oturuyor...
Sektörler için 2017 iyi bir yıldı. 2018 için de aynı beklenti var. 37 sektörden 36’sında da 2018’de büyüme öngörülüyor...
Core Strateji’nin kurucusu İhsan Elgin, aşağıda detaylarını okuyacağınız yazıda, girişimciliğin bu üç dönemini değerlendiriyor ve Girişimcilik 4.0 için “Bu dönüşüme hazır mıyız” sorusunu tartışıyor...
İşte liderlerin ajandalarına yön veren küresel indikatörler…
2017 BEKLENTİLERİ AŞTI 2018 planlarını yapan iş insanlarını rahatlatan ve yeni yıla umutla bakmalarını sağlayan en önemli gelişme, 2017’nin üçüncü çeyreğinde yüzde 11,1 olarak gerçekleşen büyüme oldu.
CEOClub üyesi 120 CEO’nun katıldığı anketimize göre liderleri endişelendiren pek çok risk var...
Son dönemde iş dünyasında en çok konuşulan konulardan biri beklentilerin üzerinde gerçekleşen büyüme rakamları…
“Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri” araştırmasının 17’ncisi tamamlandı. Sonuçlara göre zirvede değişiklik yok...