Araştırmalar

Araştırmalar

En güçlü 30 kadın

Türk iş dünyasında, kadın yöneticilerin gücü her yıl artıyor.

1 MAYIS, 2011

Araştırmalar

Zirveye taşıyan kritik dönemeç

Türk iş dünyasında, kadın yöneticilerin gücü her yıl artıyor.

1 MAYIS, 2011

Araştırmalar

Sektör büyüyor yarış hızlanıyor

Gelecek 3 yılda sektörün 100 milyar TL'lik hacmi aşacağı tahmin ediliyor.

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

Bu iş için fazlasın sendromu

Ekonomik kriz, genç nüfus ve geç terfi gibi nedenlerle artan bu sorun, dünyada olduğu gibi Türkiye'de de "aşırı nitelikli

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

En zor kararım

"Zor karar" almak liderliğin doğasında var. Bu kararların pek çoğunun yöneticilerin kariyer hayatlarını etkilediği de bilinen bir gerçek.

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

Yeniler çok hızlı

Yeni dönemin dikkat çeken patronlarının son 3 yılda kat ettikleri yolu inceledik. İşte yeni dönemin en hızlı patronları...

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

365 Gün kampanya

2010, krizden ürken tüketicinin kazanılma yılıydı. İşte bu nedenle bazı şirketler, yılın neredeyse tamamını kampanyayla geçirdi.

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

Denizlerde liderlik ikinci kuşakta

Bir gemi kendini en fazla 5 yılda finanse ediyor. Hurdası bile dolarla ifade edildiğinden cazibesini hiç kaybetmiyor...-

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

Anadolu hızlanıyor

Teknosa, Koton, Çilek Mobilya, Doğtaş gibi pek çok şirketin satışlarında Anadolu'nun payı giderek yükseliyor.

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

Yabancıda yeni dalga

Gelişmiş pazarlarda büyüme ve kârlılığı yakalama imkanı kısıtlı olan şirketler, Türkiye'yi çıkış noktası olarak görüyor.

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

1 Numaralı önceliğim

Dev grupların başındaki isimler, yeni dönemde daha çok kendi faaliyet alanlarıyla ilgileneceğe benziyor.

1 NİSAN, 2011

Araştırmalar

Daha az acente mi?

Sigorta sektöründe 2007 yılından bu yana devam eden yasal düzenlemeler, acenteleri de doğrudan etkiledi.

1 MART, 2011

Araştırmalar

Büyüklük avantajı bitiyor mu?

Gelecek 5 yılın projeksiyonu, ölçeksiz rekabetin devam edeceğini gösteriyor.

1 MART, 2011

Araştırmalar

Giyimin yeni kodu

Uzmanlara göre işte başarıyı sade, düz ve koyu renk giysiler getiriyor. Altın kural ise kıyafetin mesajın önüne geçmemesi.

1 MART, 2011

Araştırmalar

CEO'lar Twitter'da

Onlar Twitter'da olmanın yararına inanıyor.

1 MART, 2011