Araştırmalar

Araştırmalar

Hayat veren kritik karar

Şirketin kaderini etkileyen kararların başarıya ulaşması ise ince detayları görüp hesaplayabilmek ve tutarlı şekilde ilerlemeye bağlı.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Patronum sırdaşımdır

Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin genel müdürleri, patronlarını nasıl görüyor?

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Hızlı tüketiciyi yakalama yarışı

Pazar,Çok fazla ürün, sınırlı zamanı olan tüketicinin dikkatini çekebilmek için rekabet halinde

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Tekstilin 7 normali

Düşük maliyetlerin öne çıktığı yeni normalde, hız, inovasyon, tasarım yükseliyor.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

'CEO Dostu'Üniversiteler

Türkiye’nin en itibarlı 3 üniversitesi, adeta CEO fabrikası gibi çalışıyor.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Sınır ötesi şirketler hızlanıyor

Türk şirketleri, gittikleri coğrafyalarda pazarın yarısına hükmedecek kadar iddialı.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

30 yıllık yolculuk

Zirveye çıkanların sırları arasında akıllı yatırımlar, güçlü sermaye, inovasyon ve global düşünmek var.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

CEO'nun radarında neler var

CEO’ların genelinin ajandasında enerji gibi gözde sektörler ve büyüme olması ise dikkat çekici…

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Banka hesabı değişecek mi?

Türkiye’de bankasürans, yani banka sigortacılığı son 3 yıldır yükselen bir grafik gösteriyor.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Verimlilik yolculuğu

Son 7 yılda sektör genelinde verim ortalama 2 kat arttı.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Bölgesel liderler güçleniyor

Sınır ötesi çalışan yöneticilere göre çok ülke yönetmek zevkli ama bir o kadar da zor. İşin en sıkıntılı kısmı ise sürekli uçmak…

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

'İş'e dönüşen unutulmaz tavsiyeler

Capital, Türk iş dünyasının başarılı liderlerinden hayatlarının tavsiyesini dinledi.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Uçurum artıyor

Kadınlar, dünyanın her yerinde erkek meslektaşlarından daha az kazanıyor. Bu gerçeğin Türkiye ‘deki rakamları ise çok çarpıcı.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Ekosistem dönüşümü

Wal-Mart, Target, Coca-Cola, Unilever gibi dev şirketler, başarıya ulaşmak için ekosistemiyle birlikte çalışıyor.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Orta sınıfın girişim devrimi

Koşullarının itici gücü, sınırları zorlayan karakterleriyle birleşti ve girişimcilikte Türkiye’nin en büyük başarı hikayelerini yazdılar.

1 EYLÜL, 2010