İş insanlarının başarıyı yakalamadan önceki sıra dışı deneyimleri ve ilginç hikayeleri…
İş insanları işe yaklaşımlarıyla kendilerini yırtıcı bir hayvana bazen de bir sanatçıya benzetiyor.
Kitle bankacılığı yapılan geniş kesimde de gençlerden emeklilere çok sayıda yeni segment oluşmuş durumda.
Türk şirketleri, gittikleri coğrafyalarda pazarın yarısına hükmedecek kadar iddialı.
Şimdi farklı bir döneme, segmente dayalı rekabet sürecine giriliyor.
Türkiye’nin en itibarlı 3 üniversitesi, adeta CEO fabrikası gibi çalışıyor.
5 yıl öncesine göre lider hariç sektördeki ilk 20 şirketin tamamı değişti.
Düşük maliyetlerin öne çıktığı yeni normalde, hız, inovasyon, tasarım yükseliyor.
Pazar,Çok fazla ürün, sınırlı zamanı olan tüketicinin dikkatini çekebilmek için rekabet halinde
Pek çok sivil toplum örgütünün merkezinin İstanbul’da oluşu da Anadolu’daki CEO’ların iletişimini olumsuz etkileyebiliyor.
Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin genel müdürleri, patronlarını nasıl görüyor?
Şirketin kaderini etkileyen kararların başarıya ulaşması ise ince detayları görüp hesaplayabilmek ve tutarlı şekilde ilerlemeye bağlı.
Buffett ve Clark, yaptıkları bu çalışmada, efsane yatırımcının yönetim sırlarını 5 kritik başlıkta ele alıyor.
Şirketler, enerjiden genel giderlere, her alanda tasarruf etmeye çalışıyor.