Araştırmalar

Araştırmalar

Her ikinci aynı değil!

4 tip “ikinci”var, Bunlar, liderliği ele geçirmesi an meselesi olanlar, güçlü ikinciler, mutlu ikinciler ve açık ara takipçiler

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

İnovasyonun yeni liderleri

İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

"Fiyat öne çıkıyor değişimin tam zamanı"

Prof. Dr. ARMAN KIRIM “Krizden nasıl çıkarız?”adlı kitabında şirketlere hayatta kalma ve büyüme stratejileri oluşturmaları konusunda yol gösteriyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Sıfır Kâra doğru

Bugün pek çok sektör kârlılıkta, ya trajik düşüşler yaşıyor ya da tehlike sınırı olan “sıfır”a doğru hızla yaklaşıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

En kritik eşikler!

Ekonominin dışa açılmasının meyvelerinin toplandığı 90’ların ikinci yarısından itibaren birçok şirket, ilk kritik eşiği aşmaya başladı.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

İlk 6 yıla dikkat

İK uzmanları ise sektör bağımsız yöneticiliği hedefleyen bir kişi için 6 yılın sınır olduğu görüşünde.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Gerçekten'Onursal'mı?

“Onursal başkanlar”ın fiilen yönetimi devretme kararının arkasında ise kurumsallaşma isteği yatıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Kritik kavşak yaklaşıyor!

Global KOBİ Platformu üyeleri arasında gerçekleştirilen Aile Şirketleri Araştırması’ndan çok önemli sonuçlar çıkıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Yağmur doluya dönüştü

Bazı şirketlere ulaşan CV sayısındaki artış, yüzde 200’lere ulaştı

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

3 Üründe 3 Strateji çarpışıyor

Yeni koşullar birçok şirketi ürün portföyünü yeniden gözden geçirmeye ve eleme yapmaya yöneltti.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

2'nci ligde büyük yarış

Sektörde “orta ölçekliler” segmentinde yer alan bu bankalar, geçtiğimiz 5 yılda sektör ortalamasının çok üzerinde büyüme gösterdi

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Kötü maliyet avcıları

Yönetim uzmanlarına göre önemli olan, “kötü maliyet”leri bulup onlardan kurtulmaya çalışmak

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Ücretin süper ligi

Hepsinin ortak bir hedefi var: En iyi çalışanlara sahip olmak ve ne olursa olsun sadakati ve motivasyonu yüksek tutmak

1 TEMMUZ, 2009

Araştırmalar

Çöküşü anlamak mümkün mü?

Colins,şirketlerin kendi içlerinde sürekli sorun araması gerektiğini söylüyor

1 TEMMUZ, 2009

Araştırmalar

Terfide büyük direnç

Dev ölçekli şirketlerin çoğunda yetenekli çalışanlar, orta kademeye kadar sıkıntısız ilerleyebiliyor. Üst kademeye yaklaştıkça ise farklı direnç noktaları ortaya çıkıyor.

1 TEMMUZ, 2009