Global ticaretin önemli oyuncularından biri olan mastercard,sürdürülebilirlik kapsamında önemli bir çalışmaya imza attı.
Accenture, giderek önemi artan sürdürülebilirlik konusunda da danışmanlık veriyor.
"Sürdürülebilirlik ve Yenilikçilik Araştırması" şirketlerin sürdürülebilirlik yatırımlarını azaltmak yerine artırdığını ortaya koyuyor.
Türkiye, Alliance Boots'un global organizasyonu içinde en kârlı ülke. Ciroda ise ikinci...
Capital, bu yıl da Türk iş dünyasının global arenadaki gücünü "Yurtdışındaki En Büyük 50 Türk Şirketi" araştırması ile ortaya koydu.
Bankasürans yani banka sigortacılığı yükselişini sürdürüyor.
Düşen enflasyon, azalan faiz getirişi bankacılıkta oyunu değiştirdi.
Eller cepte yürümek, koridorda koşmak, tırnakları uzatmak, el sakası yapmak hatta taze çiçekleri ofise sokmak yasak...
Son birkaç yıldır iş dünyasında transfer trafiğinde kayda değer bir düşüş gözleniyor.
Türkiye e-ticaret pazarı hızlı bir büyüme performansı sergiliyor.
E-ticaretin artan satış hacmi ve tüketici alışveriş alışkanlıklarının internet trendine uymasıyla, holdingler de bu duruma kayıtsız kalmadı.
E-ticaret dünyada olduğu gibi Türkiye'de hızlı bir gelişim sürecinde.
Uzmanlar, "Hedef zor olmalı, imkansız değil" derken, CEO'lar yaşadıkları stresi reddetmiyor.