Araştırmalar

Araştırmalar

Şimdi hedef plansız alıcı!

Shopper marketing son 5 yılın en önemli trendlerinden biri....

1 OCAK, 2012

Araştırmalar

Büyümede zor hesap

2012 zor bir yıl olacak.

1 OCAK, 2012

Araştırmalar

CEO'lar bankadan

BES, sigorta, leasing ve faktoring şirketlerinin tepe yönetiminde artık daha çok "eski bankacı" görüyoruz.

1 OCAK, 2012

Araştırmalar

Nükleer enerji elektrik fiyatlarını düşürecek

Sanayinin girdi maliyetleri içerisinde kayda değer yeri olan elektrik için nükleer enerji kurtuluş olacak mı?

1 OCAK, 2012

Araştırmalar

Değişime gelenler ne yaptı?

Son yıllarda şirketine "büyük dönüşüm" yaşatan lider sayısında hızlı bir artış yaşanıyor.

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Devlerin Türkiye coşkusu

Türkiye, Alliance Boots'un global organizasyonu içinde en kârlı ülke. Ciroda ise ikinci...

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Sektörünü katlayanlar

Hızlı büyüyenleri öne çıkaran 5 fark

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Şaşırtan sapmalar

Bu yıl tüm sektörler büyüme hedeflerini tutturdu.

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Krizden etkilenmeyen yatırım

"Sürdürülebilirlik ve Yenilikçilik Araştırması" şirketlerin sürdürülebilirlik yatırımlarını azaltmak yerine artırdığını ortaya koyuyor.

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Geleceğin toplumu için aktif rol alıyoruz

Accenture, giderek önemi artan sürdürülebilirlik konusunda da danışmanlık veriyor.

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Mastercard'dan sürdürülebilirlik atağı

Global ticaretin önemli oyuncularından biri olan mastercard,sürdürülebilirlik kapsamında önemli bir çalışmaya imza attı.

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Dışarıdakiler fırsat peşinde

Capital, bu yıl da Türk iş dünyasının global arenadaki gücünü "Yurtdışındaki En Büyük 50 Türk Şirketi" araştırması ile ortaya koydu.

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Hesaplar değişti mi?

Global dalga Türkiye ekonomisine ilk anda bir "soğuma" etkisi yarattı mı? 2011'in ikinci yarısına ve 2012 yılına ilişkin bütçe ve hesaplar değişecek mi?

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Hedefteki hızlılar!

Krizle birlikte durulan satın alma işlemlerinde önemli bir hareketlilik var.Bu yılın sonunda işlem hacminin 30 milyar doları bulacağı düşünülüyor

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Markanın 7 yeni gücü

Marka değeri şirketlerin en önemli varlığı haline geliyor.

1 EYLÜL, 2011