Araştırmalar

Araştırmalar

Mastercard'dan sürdürülebilirlik atağı

Global ticaretin önemli oyuncularından biri olan mastercard,sürdürülebilirlik kapsamında önemli bir çalışmaya imza attı.

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Geleceğin toplumu için aktif rol alıyoruz

Accenture, giderek önemi artan sürdürülebilirlik konusunda da danışmanlık veriyor.

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Krizden etkilenmeyen yatırım

"Sürdürülebilirlik ve Yenilikçilik Araştırması" şirketlerin sürdürülebilirlik yatırımlarını azaltmak yerine artırdığını ortaya koyuyor.

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Şaşırtan sapmalar

Bu yıl tüm sektörler büyüme hedeflerini tutturdu.

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Sektörünü katlayanlar

Hızlı büyüyenleri öne çıkaran 5 fark

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Devlerin Türkiye coşkusu

Türkiye, Alliance Boots'un global organizasyonu içinde en kârlı ülke. Ciroda ise ikinci...

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Dışarıdakiler fırsat peşinde

Capital, bu yıl da Türk iş dünyasının global arenadaki gücünü "Yurtdışındaki En Büyük 50 Türk Şirketi" araştırması ile ortaya koydu.

1 EKİM, 2011

Araştırmalar

Yeni büyüme sigortası

Bankasürans yani banka sigortacılığı yükselişini sürdürüyor.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Düşük Marj çok ürün !

Düşen enflasyon, azalan faiz getirişi bankacılıkta oyunu değiştirdi.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Yasaklı ofisler

Eller cepte yürümek, koridorda koşmak, tırnakları uzatmak, el sakası yapmak hatta taze çiçekleri ofise sokmak yasak...

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Şirketler iç kaynağa yöneliyor

Son birkaç yıldır iş dünyasında transfer trafiğinde kayda değer bir düşüş gözleniyor.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

E-ticarette yabancı dalgası

Türkiye e-ticaret pazarı hızlı bir büyüme performansı sergiliyor.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Holdinglerin e-ticarete koyduğu mesafe kalkıyor

E-ticaretin artan satış hacmi ve tüketici alışveriş alışkanlıklarının internet trendine uymasıyla, holdingler de bu duruma kayıtsız kalmadı.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

E-ticaret 20 milyar liraya koşuyor

E-ticaret dünyada olduğu gibi Türkiye'de hızlı bir gelişim sürecinde.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Yüksek hedef sendromu!

Uzmanlar, "Hedef zor olmalı, imkansız değil" derken, CEO'lar yaşadıkları stresi reddetmiyor.

1 EYLÜL, 2011