Zirveye çıkanların sırları arasında akıllı yatırımlar, güçlü sermaye, inovasyon ve global düşünmek var.
Capital, "Türkiye'nin En Büyük 500 Özel Şirketi" araştırmasıyla özel sektörün gerçek gücünü 13 yıldır iş dünyasıyla paylaşıyor.
Araştırmalar,iadelerin sadakati ve bağlılığı arttırdığı gösteriyor,bu nedenle iş dünyasında esnek iade yayılıyor.
Türkiye'nin her yıl 5-6 bandında büyümesi gerekiyor.Bu hıza ulaşmak için yeni ve büyük girişimlere ihtiyaç var.
Dünyayı etkisi altına alan 2009 yılındaki krizden çıkışta her şirketin her sektörün performansı farklı bir trend izliyor
Türkiye’nin önde gelen pek çok holdinginin, odaklandığı ana sektörler dışında “küçük” işleri de var.
Türkiye'deki aile şirketlerinde özel eğitimli ve deneyim kazanmış 3.kuşaklar yavaş yavaş devreye giriyor.
Türkiye'ye gelmek isteyen yabancı yatırımcılar en çok hangi şirketleri ,hangi özelliklerinden dolayı tercih ediyorlar ?
Yöneticilerin,Patronların 'hatalara' yaklaşımları farklı,Ancak tekrarlanan ve kötü niyet taşıyan hatalara tahamül yok.
Patronlar, kâr gibi artk riskleri de paylaşmak istediğinden dolayı “değişken ücret” uygulamasn kullanan şirket sayısı ve sisteme dahil olan çalışan sayısı hızla artyor
Godiva, TAV, Sabiha Gökçen, Vestel, Turkcell ve diğerleri… Bütün bu işlerin ortak bir özelliği var.
Son yıllarda 'sosyal medya'mecrasının yükselişi müşterileriyle iletişim kurmak isteyen şirketleri de etkisi altına aldı.
Krizin etkilerine rağmen müşteri sayısını her geçen gün arttıran bankaların hedefi müşteri sayısını katlamak.
Büyük şirketlerde tahsilat süresi yüzde 29,5, küçüklerde 54,5 oranında uzadı.
Türkiye’nin birçok dev markası, henüz fiziki olarak ülkenin yüzde 100’ünü kapsamıyor.