Araştırmalar

Araştırmalar

30 yıllık yolculuk

Zirveye çıkanların sırları arasında akıllı yatırımlar, güçlü sermaye, inovasyon ve global düşünmek var.

1 EYLÜL, 2010

Araştırmalar

Büyüklerin"Büyümesi" zorlaşıyor

Capital, "Türkiye'nin En Büyük 500 Özel Şirketi" araştırmasıyla özel sektörün gerçek gücünü 13 yıldır iş dünyasıyla paylaşıyor.

1 AĞUSTOS, 2010

Araştırmalar

'Esnek' iade kâr getirir mi?

Araştırmalar,iadelerin sadakati ve bağlılığı arttırdığı gösteriyor,bu nedenle iş dünyasında esnek iade yayılıyor.

1 AĞUSTOS, 2010

Araştırmalar

Genç ve Hızlı

Türkiye'nin her yıl 5-6 bandında büyümesi gerekiyor.Bu hıza ulaşmak için yeni ve büyük girişimlere ihtiyaç var.

1 AĞUSTOS, 2010

Araştırmalar

CEO-METRE ne diyor?

Dünyayı etkisi altına alan 2009 yılındaki krizden çıkışta her şirketin her sektörün performansı farklı bir trend izliyor

1 AĞUSTOS, 2010

Araştırmalar

Büyüklerin "Küçük" hesapları

Türkiye’nin önde gelen pek çok holdinginin, odaklandığı ana sektörler dışında “küçük” işleri de var.

1 AĞUSTOS, 2010

Araştırmalar

Torunlar iş başında

Türkiye'deki aile şirketlerinde özel eğitimli ve deneyim kazanmış 3.kuşaklar yavaş yavaş devreye giriyor.

1 AĞUSTOS, 2010

Araştırmalar

Yabancının ilk durağı

Türkiye'ye gelmek isteyen yabancı yatırımcılar en çok hangi şirketleri ,hangi özelliklerinden dolayı tercih ediyorlar ?

1 TEMMUZ, 2010

Araştırmalar

Hata olur,tekrarını affetmem

Yöneticilerin,Patronların 'hatalara' yaklaşımları farklı,Ancak tekrarlanan ve kötü niyet taşıyan hatalara tahamül yok.

1 TEMMUZ, 2010

Araştırmalar

Ücrette değişken hesaplar

Patronlar, kâr gibi artk riskleri de paylaşmak istediğinden dolayı “değişken ücret” uygulamasn kullanan şirket sayısı ve sisteme dahil olan çalışan sayısı hızla artyor

1 TEMMUZ, 2010

Araştırmalar

İtibar getiren işler

Godiva, TAV, Sabiha Gökçen, Vestel, Turkcell ve diğerleri… Bütün bu işlerin ortak bir özelliği var.

1 TEMMUZ, 2010

Araştırmalar

Sosyal olan daha fazla kazanacak.

Son yıllarda 'sosyal medya'mecrasının yükselişi müşterileriyle iletişim kurmak isteyen şirketleri de etkisi altına aldı.

1 TEMMUZ, 2010

Araştırmalar

Yeni hedef 30 milyon BANKASIZ!

Krizin etkilerine rağmen müşteri sayısını her geçen gün arttıran bankaların hedefi müşteri sayısını katlamak.

1 TEMMUZ, 2010

Araştırmalar

Tahsilatta hasar yine küçüklerde

Büyük şirketlerde tahsilat süresi yüzde 29,5, küçüklerde 54,5 oranında uzadı.

1 EKİM, 2009

Araştırmalar

Yeni hedef ulaşılmayan adresler

Türkiye’nin birçok dev markası, henüz fiziki olarak ülkenin yüzde 100’ünü kapsamıyor.

1 EKİM, 2009