Konjonktüre bağlı değişen “seçim” stratejisini sektör bağımsız büyük küçük pek çok şirket uyguluyor.
Lobicilik, ortak çıkarları savunma, güç, temsiliyet, veri oluşturma gibi nedenlerle iş dünyasında dernekleşme trendi yükseliyor.
Genel müdür veya CEO’ların sorumlulukları kısıtlandı, özellikle de finansal konularda…
Para ve otorite, her zaman gücün temel kriteri oldu. Ancak bugün gücü şekillendiren kitleleri etkileme yeteneği, yenilikçilik gibi başka kavramlar da var.
CEO’ların genelinin ajandasında enerji gibi gözde sektörler ve büyüme olması ise dikkat çekici…
Koşullarının itici gücü, sınırları zorlayan karakterleriyle birleşti ve girişimcilikte Türkiye’nin en büyük başarı hikayelerini yazdılar.
Zirveye çıkanların sırları arasında akıllı yatırımlar, güçlü sermaye, inovasyon ve global düşünmek var.
Wal-Mart, Target, Coca-Cola, Unilever gibi dev şirketler, başarıya ulaşmak için ekosistemiyle birlikte çalışıyor.
Kadınlar, dünyanın her yerinde erkek meslektaşlarından daha az kazanıyor. Bu gerçeğin Türkiye ‘deki rakamları ise çok çarpıcı.
Capital, Türk iş dünyasının başarılı liderlerinden hayatlarının tavsiyesini dinledi.
Sınır ötesi çalışan yöneticilere göre çok ülke yönetmek zevkli ama bir o kadar da zor. İşin en sıkıntılı kısmı ise sürekli uçmak…
Son 7 yılda sektör genelinde verim ortalama 2 kat arttı.
Türkiye’de bankasürans, yani banka sigortacılığı son 3 yıldır yükselen bir grafik gösteriyor.
Capital, "Türkiye'nin En Büyük 500 Özel Şirketi" araştırmasıyla özel sektörün gerçek gücünü 13 yıldır iş dünyasıyla paylaşıyor.
Türkiye'nin her yıl 5-6 bandında büyümesi gerekiyor.Bu hıza ulaşmak için yeni ve büyük girişimlere ihtiyaç var.