Bazı şirketler satın alma ve birleşme ile zıplarken bazıları inovatif ataklarla atılım gerçekleştiriyor.
Tüketicinin güveni yerine gelmedi ama yükseliş eğilimi de sürüyor
"Kendi şirketiniz dışında,en çok hangi şirkette CEO olmak isterdiniz" sorumuza bu yıl 120 lider yanıt verdi.
Kitle bankacılığı yapılan geniş kesimde de gençlerden emeklilere çok sayıda yeni segment oluşmuş durumda.
İş insanları işe yaklaşımlarıyla kendilerini yırtıcı bir hayvana bazen de bir sanatçıya benzetiyor.
İş insanlarının başarıyı yakalamadan önceki sıra dışı deneyimleri ve ilginç hikayeleri…
RECAİ DALAŞ, yeni sermayedarın Japon olmasının büyük heyecan yarattığını söylüyor.
Düşük faizli, enflasyonun tek haneli olduğu yeni dönemde, emeklilik fonları yatırımcılar için ciddi bir alternatif haline geldi.
Capital, P&G kökenli yöneticilerin perspektifinden bu şirketi “CEO fabrikası” yapan 8 etkeni araştırdı…
Online perakende pazarının hacmi 2010'da 2009'a göre yüzde 50 büyüyerek 15 milyar liraya yükseldi
Yabancılar kişi başına düşen tüketim rakamlarından etkilenerek Türkiye pazarına giriyor.
Her sektörde müthiş bir "Ürün Yağmuru" söz konusu
Pek çok sivil toplum örgütünün merkezinin İstanbul’da oluşu da Anadolu’daki CEO’ların iletişimini olumsuz etkileyebiliyor.
5 yıl öncesine göre lider hariç sektördeki ilk 20 şirketin tamamı değişti.