Araştırmalar

Araştırmalar

Lider yaratan 8 etken

Capital, P&G kökenli yöneticilerin perspektifinden bu şirketi “CEO fabrikası” yapan 8 etkeni araştırdı…

1 OCAK, 2011

Araştırmalar

Rekabetin yeni rotası

Düşük faizli, enflasyonun tek haneli olduğu yeni dönemde, emeklilik fonları yatırımcılar için ciddi bir alternatif haline geldi.

1 OCAK, 2011

Araştırmalar

3-5 yıl içinde yüzde 5 paya ulaşmalıyız

RECAİ DALAŞ, yeni sermayedarın Japon olmasının büyük heyecan yarattığını söylüyor.

1 OCAK, 2011

Araştırmalar

Ne iyi ki yapmışım

İş insanlarının başarıyı yakalamadan önceki sıra dışı deneyimleri ve ilginç hikayeleri…

1 OCAK, 2011

Araştırmalar

Hizmetçi mi kaplan mı?

İş insanları işe yaklaşımlarıyla kendilerini yırtıcı bir hayvana bazen de bir sanatçıya benzetiyor.

1 OCAK, 2011

Araştırmalar

Cepheler çok ilk hedef birey

Kitle bankacılığı yapılan geniş kesimde de gençlerden emeklilere çok sayıda yeni segment oluşmuş durumda.

1 OCAK, 2011

Araştırmalar

Sınır ötesi şirketler hızlanıyor

Türk şirketleri, gittikleri coğrafyalarda pazarın yarısına hükmedecek kadar iddialı.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

'CEO Dostu'Üniversiteler

Türkiye’nin en itibarlı 3 üniversitesi, adeta CEO fabrikası gibi çalışıyor.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Tekstilin 7 normali

Düşük maliyetlerin öne çıktığı yeni normalde, hız, inovasyon, tasarım yükseliyor.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Hızlı tüketiciyi yakalama yarışı

Pazar,Çok fazla ürün, sınırlı zamanı olan tüketicinin dikkatini çekebilmek için rekabet halinde

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Patronum sırdaşımdır

Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin genel müdürleri, patronlarını nasıl görüyor?

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Hayat veren kritik karar

Şirketin kaderini etkileyen kararların başarıya ulaşması ise ince detayları görüp hesaplayabilmek ve tutarlı şekilde ilerlemeye bağlı.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Buffett'in yönetim dersleri

Buffett ve Clark, yaptıkları bu çalışmada, efsane yatırımcının yönetim sırlarını 5 kritik başlıkta ele alıyor.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

İlk hedef maliyet

Şirketler, enerjiden genel giderlere, her alanda tasarruf etmeye çalışıyor.

1 EKİM, 2010

Araştırmalar

Stratejik seçim!

Konjonktüre bağlı değişen “seçim” stratejisini sektör bağımsız büyük küçük pek çok şirket uyguluyor.

1 EKİM, 2010