Araştırmalar

Araştırmalar

YAĞMUR DOLUYA DÖNÜŞTÜ

Bazı şirketlere ulaşan CV sayısındaki artış, yüzde 200’lere ulaştı

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

3 ÜRÜNDE 3 STRATEJİ ÇARPIŞIYOR

Yeni koşullar birçok şirketi ürün portföyünü yeniden gözden geçirmeye ve eleme yapmaya yöneltti.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

2'NCİ LİGDE BÜYÜK YARIŞ

Sektörde “orta ölçekliler” segmentinde yer alan bu bankalar, geçtiğimiz 5 yılda sektör ortalamasının çok üzerinde büyüme gösterdi

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

EN KRİTİK EŞİKLER!

Ekonominin dışa açılmasının meyvelerinin toplandığı 90’ların ikinci yarısından itibaren birçok şirket, ilk kritik eşiği aşmaya başladı.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

İNOVASYONUN YENİ LİDERLERİ

İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

"FİYAT ÖNE ÇIKIYOR DEĞİŞİMİN TAM ZAMANI"

Prof. Dr. ARMAN KIRIM “Krizden nasıl çıkarız?”adlı kitabında şirketlere hayatta kalma ve büyüme stratejileri oluşturmaları konusunda yol gösteriyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

SIFIR KÂRA DOĞRU

Bugün pek çok sektör kârlılıkta, ya trajik düşüşler yaşıyor ya da tehlike sınırı olan “sıfır”a doğru hızla yaklaşıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

ÜCRETİN SÜPER LİGİ

Hepsinin ortak bir hedefi var: En iyi çalışanlara sahip olmak ve ne olursa olsun sadakati ve motivasyonu yüksek tutmak

1 TEMMUZ, 2009

Araştırmalar

ÇÖKÜŞÜ ANLAMAK MÜMKÜN MÜ?

Colins,şirketlerin kendi içlerinde sürekli sorun araması gerektiğini söylüyor

1 TEMMUZ, 2009

Araştırmalar

TERFİDE BÜYÜK DİRENÇ

Dev ölçekli şirketlerin çoğunda yetenekli çalışanlar, orta kademeye kadar sıkıntısız ilerleyebiliyor. Üst kademeye yaklaştıkça ise farklı direnç noktaları ortaya çıkıyor.

1 TEMMUZ, 2009

Araştırmalar

ZİRVEDE YENİ OYUNCULAR VAR

"Türkiye'nin en değerli markaları" araştırması sonuçlandı

1 TEMMUZ, 2009