Ford, Turkcell, THY, Yıldız Holding, Kiğılı ve diğerleri...
Bugün dünyanın dört bir yanında yüzlerce fabrikasız şirket mevcut.
Sadece Türk iş dünyasına değil aldıkları kararlar ve eylemleriyle dünya ticaretine de yön veriyorlar.
Marka değeri şirketlerin en önemli varlığı haline geliyor.
Krizle birlikte durulan satın alma işlemlerinde önemli bir hareketlilik var.Bu yılın sonunda işlem hacminin 30 milyar doları bulacağı düşünülüyor
Global dalga Türkiye ekonomisine ilk anda bir "soğuma" etkisi yarattı mı? 2011'in ikinci yarısına ve 2012 yılına ilişkin bütçe ve hesaplar değişecek mi?
Bireysel Emeklilik Sistemi'nde (BES) rekabet 3 ayrı ligde sürüyor.
Her şirkette başarısızlığa tahammül süresi farklı.
"Perakende çıkışı" gerçekleştirerek son müşteriyle birebir iletişime girmeleriyle dikkat çekiyorlar
Rekabette öne çıkabilmek için birbirlerinin hamlelerini kolluyorlar resmin diğer yüzünde ise uzun yıllara dayanan çok özel dostluklar var
Son yıllarda her ne kadar hizmet sektörü öne çıksa da imalat Anadolu'da kendini gösteriyor.
Bugün Türk bankacılığı, şüphesiz hemen her alanda yükselişte...
Sektör değişiminin avantajları da, dezavantajları da var.
Son dönemde ön cephedeki yöneticilerin değeri arttı.
Küresel krizde zarar gören şirketler, yeni tip liderlerle çalışmak istiyor. Hatta sektör bağımsız her şirkette bu konuda çıta yükselmiş durumda.