Eller cepte yürümek, koridorda koşmak, tırnakları uzatmak, el sakası yapmak hatta taze çiçekleri ofise sokmak yasak...
Son birkaç yıldır iş dünyasında transfer trafiğinde kayda değer bir düşüş gözleniyor.
Türkiye e-ticaret pazarı hızlı bir büyüme performansı sergiliyor.
E-ticaretin artan satış hacmi ve tüketici alışveriş alışkanlıklarının internet trendine uymasıyla, holdingler de bu duruma kayıtsız kalmadı.
E-ticaret dünyada olduğu gibi Türkiye'de hızlı bir gelişim sürecinde.
Uzmanlar, "Hedef zor olmalı, imkansız değil" derken, CEO'lar yaşadıkları stresi reddetmiyor.
Ford, Turkcell, THY, Yıldız Holding, Kiğılı ve diğerleri...
Bugün dünyanın dört bir yanında yüzlerce fabrikasız şirket mevcut.
Sadece Türk iş dünyasına değil aldıkları kararlar ve eylemleriyle dünya ticaretine de yön veriyorlar.
Marka değeri şirketlerin en önemli varlığı haline geliyor.
Krizle birlikte durulan satın alma işlemlerinde önemli bir hareketlilik var.Bu yılın sonunda işlem hacminin 30 milyar doları bulacağı düşünülüyor
Global dalga Türkiye ekonomisine ilk anda bir "soğuma" etkisi yarattı mı? 2011'in ikinci yarısına ve 2012 yılına ilişkin bütçe ve hesaplar değişecek mi?
Bireysel Emeklilik Sistemi'nde (BES) rekabet 3 ayrı ligde sürüyor.
Her şirkette başarısızlığa tahammül süresi farklı.
"Perakende çıkışı" gerçekleştirerek son müşteriyle birebir iletişime girmeleriyle dikkat çekiyorlar