Ford, Turkcell, THY, Yıldız Holding, Kiğılı ve diğerleri...
Krizle birlikte durulan satın alma işlemlerinde önemli bir hareketlilik var.Bu yılın sonunda işlem hacminin 30 milyar doları bulacağı düşünülüyor
Uzmanlar, "Hedef zor olmalı, imkansız değil" derken, CEO'lar yaşadıkları stresi reddetmiyor.
Marka değeri şirketlerin en önemli varlığı haline geliyor.
E-ticaret dünyada olduğu gibi Türkiye'de hızlı bir gelişim sürecinde.
E-ticaretin artan satış hacmi ve tüketici alışveriş alışkanlıklarının internet trendine uymasıyla, holdingler de bu duruma kayıtsız kalmadı.
Türkiye e-ticaret pazarı hızlı bir büyüme performansı sergiliyor.
Son birkaç yıldır iş dünyasında transfer trafiğinde kayda değer bir düşüş gözleniyor.
Eller cepte yürümek, koridorda koşmak, tırnakları uzatmak, el sakası yapmak hatta taze çiçekleri ofise sokmak yasak...
Düşen enflasyon, azalan faiz getirişi bankacılıkta oyunu değiştirdi.
Bankasürans yani banka sigortacılığı yükselişini sürdürüyor.
Uzmanlara göre ayrılıkların temel nedeni beklentilerin karşılanmaması, yoğun rekabet, kârsızlık, pazarı yeterince anlayamamak ve global kriz oldu.
Bu yıl Capital500'e rekor büyümeler damgasını vurdu.
Krizi başarıyla geçtiler, doğru yatırım ve global vizyonla öne çıktılar.
Son yıllarda her ne kadar hizmet sektörü öne çıksa da imalat Anadolu'da kendini gösteriyor.