Araştırmalar

Araştırmalar

Yasaklı ofisler

Eller cepte yürümek, koridorda koşmak, tırnakları uzatmak, el sakası yapmak hatta taze çiçekleri ofise sokmak yasak...

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Şirketler iç kaynağa yöneliyor

Son birkaç yıldır iş dünyasında transfer trafiğinde kayda değer bir düşüş gözleniyor.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

E-ticarette yabancı dalgası

Türkiye e-ticaret pazarı hızlı bir büyüme performansı sergiliyor.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Holdinglerin e-ticarete koyduğu mesafe kalkıyor

E-ticaretin artan satış hacmi ve tüketici alışveriş alışkanlıklarının internet trendine uymasıyla, holdingler de bu duruma kayıtsız kalmadı.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

E-ticaret 20 milyar liraya koşuyor

E-ticaret dünyada olduğu gibi Türkiye'de hızlı bir gelişim sürecinde.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Yüksek hedef sendromu!

Uzmanlar, "Hedef zor olmalı, imkansız değil" derken, CEO'lar yaşadıkları stresi reddetmiyor.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Değer artıran yeni stratejiler

Ford, Turkcell, THY, Yıldız Holding, Kiğılı ve diğerleri...

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Fabrikasız şirketler

Bugün dünyanın dört bir yanında yüzlerce fabrikasız şirket mevcut.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

En güçlü 30 iş insanı

Sadece Türk iş dünyasına değil aldıkları kararlar ve eylemleriyle dünya ticaretine de yön veriyorlar.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Markanın 7 yeni gücü

Marka değeri şirketlerin en önemli varlığı haline geliyor.

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Hedefteki hızlılar!

Krizle birlikte durulan satın alma işlemlerinde önemli bir hareketlilik var.Bu yılın sonunda işlem hacminin 30 milyar doları bulacağı düşünülüyor

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Hesaplar değişti mi?

Global dalga Türkiye ekonomisine ilk anda bir "soğuma" etkisi yarattı mı? 2011'in ikinci yarısına ve 2012 yılına ilişkin bütçe ve hesaplar değişecek mi?

1 EYLÜL, 2011

Araştırmalar

Rekabet küçüklere kayacak

Bireysel Emeklilik Sistemi'nde (BES) rekabet 3 ayrı ligde sürüyor.

1 AĞUSTOS, 2011

Araştırmalar

Şirketler şimdi daha sabırsız

Her şirkette başarısızlığa tahammül süresi farklı.

1 AĞUSTOS, 2011

Araştırmalar

Büyümeyi mağazada buldular

"Perakende çıkışı" gerçekleştirerek son müşteriyle birebir iletişime girmeleriyle dikkat çekiyorlar

1 AĞUSTOS, 2011