Araştırmalar

Araştırmalar

CEO'ları vuracak 10 hastalık

Önemli olan ise bu “hastalıkların” bilincinde olup önceden önlem almak...

1 EKİM, 2009

Araştırmalar

SÜPER LİG’de tablo değişti

Yeni dönemde, artan rekabetin de etkisiyle liderliği elde tutmak daha da zorlaşacak.

1 EKİM, 2009

Araştırmalar

Seldeki kayıp kârı düşürecek

Sel felaketinin zararı artırarak yıl sonu rakamlarını daha da olumsuz etkileyeceği düşünülüyor.

1 EKİM, 2009

Araştırmalar

Gücün 9 Sırrı

Gücü yaratan unsurlar arasında finansal değerler kadar girişimci ruh, nitelikli insan kaynağı, sahip olunan network gibi kriterler de etkili oluyor.

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Pozisyonu doldurma süresi uzadı

Uzmanlara göre hem çalışanlar hem şirketler, kriz nedeniyle tedirgin.

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Umut veren yeşil filizler

Bu “yeşil filizler”, yani öncü sinyaller, iyileşmenin ve ekonomik toparlanmanın yaklaştığını haber veriyor.

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Gelecek yeni nesil fosonda mı?

Fasoncu Asyalılar, son 20 yılda edindikleri know how’la bugünün dev üreticilerine dönüştü

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Her ikinci aynı değil!

4 tip “ikinci”var, Bunlar, liderliği ele geçirmesi an meselesi olanlar, güçlü ikinciler, mutlu ikinciler ve açık ara takipçiler

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Değişim mesajları geliyor

“Yönetim Kurulu Araştırması 2009”, somut bilgiler içeriyor.

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

İlk 6 yıla dikkat

İK uzmanları ise sektör bağımsız yöneticiliği hedefleyen bir kişi için 6 yılın sınır olduğu görüşünde.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Gerçekten'Onursal'mı?

“Onursal başkanlar”ın fiilen yönetimi devretme kararının arkasında ise kurumsallaşma isteği yatıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Kritik kavşak yaklaşıyor!

Global KOBİ Platformu üyeleri arasında gerçekleştirilen Aile Şirketleri Araştırması’ndan çok önemli sonuçlar çıkıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Yağmur doluya dönüştü

Bazı şirketlere ulaşan CV sayısındaki artış, yüzde 200’lere ulaştı

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

3 Üründe 3 Strateji çarpışıyor

Yeni koşullar birçok şirketi ürün portföyünü yeniden gözden geçirmeye ve eleme yapmaya yöneltti.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

2'nci ligde büyük yarış

Sektörde “orta ölçekliler” segmentinde yer alan bu bankalar, geçtiğimiz 5 yılda sektör ortalamasının çok üzerinde büyüme gösterdi

1 AĞUSTOS, 2009