Araştırmalar

Araştırmalar

Devlerin organik tutkusu!

Sektör, son 10 yıldır çift haneli büyümesiyle dikkat çekiyor.

1 EKİM, 2009

Araştırmalar

Yerli müdür zamanı

Yönetici ithaline ise zorunlu olmadıkça sıcak bakmıyor.

1 EKİM, 2009

Araştırmalar

En kritik terfiler!

14 başarılı profesyonel, kariyerlerinin en kritik terfisini Capital’e anlattı.

1 EKİM, 2009

Araştırmalar

CEO'ları vuracak 10 hastalık

Önemli olan ise bu “hastalıkların” bilincinde olup önceden önlem almak...

1 EKİM, 2009

Araştırmalar

SÜPER LİG’de tablo değişti

Yeni dönemde, artan rekabetin de etkisiyle liderliği elde tutmak daha da zorlaşacak.

1 EKİM, 2009

Araştırmalar

Seldeki kayıp kârı düşürecek

Sel felaketinin zararı artırarak yıl sonu rakamlarını daha da olumsuz etkileyeceği düşünülüyor.

1 EKİM, 2009

Araştırmalar

Gücün 9 Sırrı

Gücü yaratan unsurlar arasında finansal değerler kadar girişimci ruh, nitelikli insan kaynağı, sahip olunan network gibi kriterler de etkili oluyor.

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Pozisyonu doldurma süresi uzadı

Uzmanlara göre hem çalışanlar hem şirketler, kriz nedeniyle tedirgin.

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Umut veren yeşil filizler

Bu “yeşil filizler”, yani öncü sinyaller, iyileşmenin ve ekonomik toparlanmanın yaklaştığını haber veriyor.

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Gelecek yeni nesil fosonda mı?

Fasoncu Asyalılar, son 20 yılda edindikleri know how’la bugünün dev üreticilerine dönüştü

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Her ikinci aynı değil!

4 tip “ikinci”var, Bunlar, liderliği ele geçirmesi an meselesi olanlar, güçlü ikinciler, mutlu ikinciler ve açık ara takipçiler

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

Değişim mesajları geliyor

“Yönetim Kurulu Araştırması 2009”, somut bilgiler içeriyor.

1 EYLÜL, 2009

Araştırmalar

En kritik eşikler!

Ekonominin dışa açılmasının meyvelerinin toplandığı 90’ların ikinci yarısından itibaren birçok şirket, ilk kritik eşiği aşmaya başladı.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

İnovasyonun yeni liderleri

İnovasyon deyince artık maliyetleri azaltmak, verimliliği artırmak ve yaşamak için de işin tüm süreçlerinde ezberi bozmak gerekiyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

"Fiyat öne çıkıyor değişimin tam zamanı"

Prof. Dr. ARMAN KIRIM “Krizden nasıl çıkarız?”adlı kitabında şirketlere hayatta kalma ve büyüme stratejileri oluşturmaları konusunda yol gösteriyor.

1 AĞUSTOS, 2009