Söyleşiler

ŞAHENK, ACUN ILICALI'YA ORTAK OLDU
Söyleşiler

ŞAHENK, ACUN ILICALI'YA ORTAK OLDU

CNBC-e'yi Discovery Communications'a satan Doğuş Yayın Grubu Başkanı Ferit Şahenk, TV8'e ortak oldu.

6 KASIM, 2015

BAŞKAN'IN AVRUPA PLANI
Söyleşiler

BAŞKAN'IN AVRUPA PLANI

Aziz Yıldırım ile Fenerbahçe'nin yakın ve geleceğe yönelik hedeflerini altyapı konusundaki planlarını konuştuk...

6 KASIM, 2015

'EN ZENGİN 100'DE DEĞİŞİKLİK
Söyleşiler

'EN ZENGİN 100'DE DEĞİŞİKLİK

Döviz açık pozisyonu olan şirketlerin kur farkı zararı yazması En Zengin 100 listesinde değişikliğe yol açtı.

3 KASIM, 2015

MURAT ÜLKER'İN 'DOST' SIRRI
Söyleşiler

MURAT ÜLKER'İN 'DOST' SIRRI

Ülker, yoğurt sektörünün ünlü markası Dost’u niçin BİM’e devretti?

2 KASIM, 2015

HÜZNÜ ÖZYEĞİN: EKONOMİNİN EKSENİ DOĞUYA KAYIYOR
Söyleşiler

HÜZNÜ ÖZYEĞİN: EKONOMİNİN EKSENİ DOĞUYA KAYIYOR

Fiba Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hüsnü Özyeğin, ekonominin ekseninin sürekli doğuya doğru kaydığını belirtti.

30 EKİM, 2015

MOBİL REKLAMDA YOLUN BAŞINDAYIZ
Söyleşiler

MOBİL REKLAMDA YOLUN BAŞINDAYIZ

SEM Data Driven Genel Müdürü Ali Yılmaz'a göre mobil reklamcılık henüz yolun başında.

27 EKİM, 2015

MOBİLE GEÇMEYEN DAHA KISA YAŞAR
Söyleşiler

MOBİLE GEÇMEYEN DAHA KISA YAŞAR

Emre Aydın'la mobil ticaret ve Çiçeksepeti hakkında konuştuk.

27 EKİM, 2015

"BAŞARI SADECE BÜYÜMEKLE OLMAZ"
Söyleşiler

"BAŞARI SADECE BÜYÜMEKLE OLMAZ"

Sani Şener, pazar dinamiklerine göre bazen büyüyerek bazen küçülerek başarılı olmayı hedefliyoruz diye konuşuyor.

23 EKİM, 2015

BORUSAN'IN 2019 PLANI
Söyleşiler

BORUSAN'IN 2019 PLANI

Agah Uğur sürdürülebilir büyümelerinin sırlarını ve kendilerine nasıl bir gelecek inşaa etmeye çalıştıklarını anlattı...

20 EKİM, 2015

"İŞ HACMİ DARALDI, YATIRIMLAR DURDU"
Söyleşiler

"İŞ HACMİ DARALDI, YATIRIMLAR DURDU"

Tarkan Kadooğlu ile Güneydoğu ve Anadolu'nun ekonomisini,bölgede değişen dinamikleri ve ertelenen yatırımları konuştuk..

20 EKİM, 2015

BAŞKAN'IN YENİ AJANDASI
Söyleşiler

BAŞKAN'IN YENİ AJANDASI

TÜSİAD Başkanı Cansen Başaran - Symes ile TÜSİAD'ın hedeflerini konuştuk

19 EKİM, 2015

GLOBALLEŞME TAKTİKLERİ
Söyleşiler

GLOBALLEŞME TAKTİKLERİ

Birçok şirkete göre globalleşme büyümenin doğal bir parçası... Oysa az sayıda şirket sınır dışına çıkabilme yeteneğine sahip. Sonuçta yurtdışında genişlemek birçok mücadeleyi de beraberinde getiriyor. Warwick Business School’dan Doç. CHRISTIAN STADLER, University of Bath’den Prof. MICHAEL MAYER ve Innsbruck University School of Management’dan Doç. JULIA HAUTZ’un 20 binden fazla halka açık şirket üzerinde yaptığı “Challenges and Barriers to Globalisation” (Küreselleşmenin Önündeki Zorluklar ve Engeller) adlı araştırma da bunu kanıtlıyor. Hatta araştırmacılardan Prof. Mayer, “Birçok şirket için kendi evlerinde büyümek çoğu zaman daha uygun” diye konuşuyor.

22 EYLÜL, 2015

"MOBİLDE YOKSANIZ SİLİNİR GİDERSİNİZ"
Söyleşiler

"MOBİLDE YOKSANIZ SİLİNİR GİDERSİNİZ"

BKM CEO’su SONER CANKO’ya göre, mobile gerekli ilgiyi göstermeyen şirketler, yok olma tehlikesiyle karşı karşıya. Araştırmalara dikkat çeken Canko, elde edilen verilerin net bir şekilde mobili zayıf olan şirketlerin müşteri nazarında kalitesiz olduğu izlenimi uyandırdığını anlatıyor. Canko, “Ne kadar eski, köklü bir şirket olursanız olun, mobilde olmazsanız silinip gidersiniz” diye konuşuyor.

22 EYLÜL, 2015

"MOBİLİN PAYI KATLANDI"
Söyleşiler

"MOBİLİN PAYI KATLANDI"

Ebebek, 2012 yılında mobil ticarete başladı. O tarihten itibaren de mobilin payı katlanarak arttı. Bugün e-ticaret cirosunun yüzde 35’ini bu kanaldan yapıyor. E-ticaret ziyaretçi trafiğinin yüzde 60’ı da bu kanaldan geliyor. ebebek’in kurucusu ve CEO’su HALİL ERDOĞMUŞ’a göre gelecek yıl bu zamanlarda e-ticaret cirosunun yüzde 65’i mobil kanaldan gelecek. Türkiye’deki mobil uygulamaları pek beğenmediğini belirten Erdoğmuş, yeni bir internet ve mobil versiyon için hazırlandıklarını da söylüyor.

22 EYLÜL, 2015

LOKAL MARKALARLA BÜYÜYECEĞİZ
Söyleşiler

LOKAL MARKALARLA BÜYÜYECEĞİZ

TURAN ERDOĞAN, 17’si yurtdışında olmak üzere toplam 23 şirketi olan Vestel’in CEO’su. 16 bin çalışanı yönetiyor. Vestel’i Avrupa’da yaptığı başarılı satın almalarla televizyon pazarında 2’nci sıraya yükselten Erdoğan, yeni girdikleri cep telefonu pazarında da beklentilerin üzerinde büyümeye imza attı. “Cep telefonunda yok satıyoruz. Gelecek yıldan itibaren ana işimiz cep telefonu olur” diyen Erdoğan, diğer kategorilerde de pazarda yüzde 30 büyüyüp ilk ya da ikinci sıraya yükselmeyi hedefliyor. Erdoğan, “Lokal markalarla büyüme stratejimiz devam ediyor” diyor.

21 EYLÜL, 2015

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.