Gülor Şarapçılık Yönetici Direktörü Adnan Erem, şirketin hikayesini ve sektörün yaşadığı önemli değişimi anlattı.
“tek tweetlik senaryo” projesi büyük ses getirdi. Bu iki projeyi, Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile konuştuk.
Türk reklam sektörünün büyüklüğünü ve karnesini ortaya koyabilmek için önde gelen şirketleri mercek altına aldık.
Kenneth M. Settel’dan başarılı liderliğin sırları...
Citibank Türkiye Genel Müdürü Serra Akçaoğlu, bireysel bankacılık departmanlarının satışı sonrası ilk defa konuştu ve yeni rotalarını anlattı.
Son bir yılda bankacılık dışı finans alanlarında hızlı bir “lider” değişimi dikkatleri çekiyor.
İş liderleri arasında fotoğrafa gönül veren çok sayıda isim var. Bir kısmı sergi açacak kadar bu işle meşgul.
Ciro mu yoksa kârlılık mı önemli? Şirketler cephesinde bu soruların yanıtlarını araştırdık.
Adını doğadan alan Doğa Koleji, eğitim süreç ve modellerinin tümünde doğadan esinleniyor.
İzmir Kalkınma Ajansı (İZKA) Genel Sekreteri Ergüder Can, sürdürülebilirlik üzerine sorularımızı yanıtladı.
Türkiye'nin önde gelen markaları az sayıdaki "değerli" müşterilerini ve onları elde tutma planlarını anlattı.
2015 yılında 3,5 trilyon dolarlık büyüklüğe ulaşması beklenen sosyal medyada Türk şirketleri de daha aktif yer almak için harekete geçmiş durumda.