İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

Şirket alarak hızlı büyüyeceğiz

"Risk sermayesi gibi şirket alacağız"

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

Böyle giderse sektör tıkanır

Gülor Şarapçılık Yönetici Direktörü Adnan Erem, şirketin hikayesini ve sektörün yaşadığı önemli değişimi anlattı.

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

Robocaz'la İstanbul'un sesini tişörtlere taşıdık

“tek tweetlik senaryo” projesi büyük ses getirdi. Bu iki projeyi, Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Murat Göllü ile konuştuk.

1 EKİM, 2013

Araştırmalar

Reklamın hızlıları

Türk reklam sektörünün büyüklüğünü ve karnesini ortaya koyabilmek için önde gelen şirketleri mercek altına aldık.

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

Liderlikte yeni evreye giriyoruz

Kenneth M. Settel’dan başarılı liderliğin sırları...

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

Büyük fırsat avı

Yurtdışındaki 50 büyük Türk şirketi atağa hazırlanıyor

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

Citi'nin yeni planı

Citibank Türkiye Genel Müdürü Serra Akçaoğlu, bireysel bankacılık departmanlarının satışı sonrası ilk defa konuştu ve yeni rotalarını anlattı.

1 EKİM, 2013

Araştırmalar

Yenilerin ajandası

Son bir yılda bankacılık dışı finans alanlarında hızlı bir “lider” değişimi dikkatleri çekiyor.

1 EKİM, 2013

İş Yaşam

En sevdiğim kare

İş liderleri arasında fotoğrafa gönül veren çok sayıda isim var. Bir kısmı sergi açacak kadar bu işle meşgul.

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

Öncelik ciro mu kâr mı?

Ciro mu yoksa kârlılık mı önemli? Şirketler cephesinde bu soruların yanıtlarını araştırdık.

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

Hangi işimi delege etmem?

Patronların vazgeçemedikleri işleri araştırdık.

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

Hedef çevreye duyarlı nesiller yetiştirmek

Adını doğadan alan Doğa Koleji, eğitim süreç ve modellerinin tümünde doğadan esinleniyor.

1 EKİM, 2013

Söyleşiler

İzmir’de sürdürülebilir kalkınma, için çalışıyoruz

İzmir Kalkınma Ajansı (İZKA) Genel Sekreteri Ergüder Can, sürdürülebilirlik üzerine sorularımızı yanıtladı.

1 EKİM, 2013

Araştırmalar

En özel müşteri

Türkiye'nin önde gelen markaları az sayıdaki "değerli" müşterilerini ve onları elde tutma planlarını anlattı.

1 EKİM, 2013

Araştırmalar

Sosyalleşme hızlanıyor

2015 yılında 3,5 trilyon dolarlık büyüklüğe ulaşması beklenen sosyal medyada Türk şirketleri de daha aktif yer almak için harekete geçmiş durumda.

1 EKİM, 2013