Teknolojinin hızla gelişmesiyle daha fazla verinin eskiye göre çok daha hızlı ortaya çıkması karmaşayı tetikliyor. İş yapmak giderek karmaşıklaşıyor....
Howard Behar’la Starbucks’ın kazandıran formülünü, nasıl yeniden yapılandırıldığını ve liderlik deneyimlerini paylaştığı son kitabı “It’s Not About The Cofee”yi (Sadece Kahveyle İlgili Değil) konuştuk.
Harvard mezunu Psikolog Daniel Goleman ile odaklanma üzerine gerçekleştirdiğimiz sohbetimizin detayları şöyle...
Liderlere göre bu kayıplar, yaşandıkları dönemde büyük hayal kırıklığı yaratsa da önemli deneyimler kazanılmasına da neden oldu.
CEO’ları en çok strese sokan konu yıl sonu hedeflerini tutturamamak. Ekonomi ve politikadaki ani ve beklenmedik gelişmeler de stres düzeylerini artırıyor. CEO’lar stresle başa çıkmak için kendi bireysel formüllerini geliştirmiş durumda.
Enerji Ticareti Derneği Yönetim Kurulu Başkanı ve Turcas Enerji Holding CEO’su Batu Aksoy, sektördeki satın alma ve birleşmeler üzerine merak edilenleri anlattı.
Bugün sadece takı değil, moda alanındaki tüm kategorilerde ürün sunan Lidyana.com, 2013 sonunda ise 25 milyon TL’lik bir ciro hedefliyor.
Limak Yatırım Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Özdemir’in önemli büyüme planları var. Özdemir, Türkiye ve bölge pazarlarındaki yeni fırsatları takip ettiklerini söylüyor.
Limak Yatırım Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Özdemir’in önemli büyüme planları var. Özdemir, Türkiye ve bölge pazarlarındaki yeni fırsatları takip ettiklerini söylüyor.
Unilever’in dünya başkanı Paul Polman, "Büyümemizin yüzde 80’i gelişen pazarlardan geliyor" diyor. Polman’la cirosu 51,3 milyar Euro olan Unilever’in gelecek planını konuştuk.
Unilever’in dünya başkanı Paul Polman, "Büyümemizin yüzde 80’i gelişen pazarlardan geliyor" diyor. Polman’la cirosu 51,3 milyar Euro olan Unilever’in gelecek planını konuştuk.
İdil Yiğitbaşı, 4 yıldır Yaşar Holding’in kaptan koltuğunda. Yüzde 10 büyüme hedeflediklerini söyleyen Yiğitbaşı, “Pınar’ı Türkiye’nin dışına çıkarmak istiyoruz” diyor.
İdil Yiğitbaşı, 4 yıldır Yaşar Holding’in kaptan koltuğunda. Yüzde 10 büyüme hedeflediklerini söyleyen Yiğitbaşı, “Pınar’ı Türkiye’nin dışına çıkarmak istiyoruz” diyor.
Adecco Doğu Avrupa Bölge Direktörü Tibet Eğrioğlu’yla Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri’nin İK politikalarını ve yeni dönem İK stratejilerindeki değişimi konuştuk.
Adecco Doğu Avrupa Bölge Direktörü Tibet Eğrioğlu’yla Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri’nin İK politikalarını ve yeni dönem İK stratejilerindeki değişimi konuştuk.