BSH’nin ajandasında sürdürülebilirlik ilk sırada yer alıyor.
BASF’nin 2012 yılındaki karbon ayak izi, şirketin üretimdeki karbon emisyonlarını önemli ölçüde azalttığını gösteriyor.
David Meerman Scott, öncesinde Capital’e sosyal medyanın yeniden şekillendirdiği pazarlama ve halkla ilişkilerin yeni kurallarını anlattı.
İş insanlarının bugüne kadar yaptıkları en önemli itirazları, bu itirazların çalıştıkları kurumlara ve kariyerlerine etkilerini araştırdık.
Yenilenen 21 logoyu baz alarak gerçekleştirdiğimiz anketimize 108 şirketin pazarlamadan sorumlu iş lideri katıldı.
Suzan Sabancı Dinçer ile dünya piyasalarını, Türkiye’ye etkilerini ve Akbank’ın gerçeklerini konuştuk.
Ciro mu yoksa kârlılık mı önemli? Şirketler cephesinde bu soruların yanıtlarını araştırdık.
Önümüzdeki günlerde hangi sektörde, nasıl bir fiyatlama yaşanacak araştırdık.
Otomotiv sektörünün duayenlerinden Mermerler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yüksel Mermer sorularımızı yanıtladı.
Türkiye’deki 14 büyük holding merkezi yönetimlerini küçültüp desantralize oldu. 10 yıl öncesine göre merkezdeki çalışan sayıları azaldı.
Sarar’ın gözünden hazır giyim sektöründe yeni dönemin gerçekleri...
Yüzyılı aşan bir aile şirketinin son temsilcisinden sektöre, Türkiye planlarına ve iş hayatına dair notlar.
Etkin maliyet yönetimi, sürdürülebilir büyüme açısından en kritik konulardan biri.
İş dünyasında “büyükbaba” ya da “dede” olma şansını yakalayan işadamlarından her biri torunlarına çok düşkün.