İŞ DÜNYASI

Söyleşiler

Sakıp bey'in kızı holdingleşiyor

Dilek Sabancı, şirketi 5 yıl içinde halka açmayı ve 2015’te 500 milyon TL ciroya ulaştırmayı hedefliyor

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Sıfır Kâra doğru

Bugün pek çok sektör kârlılıkta, ya trajik düşüşler yaşıyor ya da tehlike sınırı olan “sıfır”a doğru hızla yaklaşıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

Zor dönem kaptanları

Bir gün en tepe noktada onları bekleyen bir pozisyonun olduğunun bilincindeydiler.ama beklemedikleri bir ihtimal vardı: O da o pozisyona zor bir dönemde gelmek zorunda kalmak.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

"En büyük değil en iyi olacağız"

Alessandro Profumo,"Yeni dönemde en büyük değil en iyi banka olmak hedefiyle yola devam edeceğiz"

1 AĞUSTOS, 2009

İş Yaşam

40 Halısı 40 Öyküsü var

Lenovo Türkiye Genel Müdürü Faik Burhanoğlu, 30 yıldır Türkiye’yi köy köy gezerek halı topluyor.

1 AĞUSTOS, 2009

İş Yaşam

"Okyanusu geçmek istiyorum"

“En büyük hedefim yelkenle uzun mesafeli yarışlara katılmak. Bir de okyanusu geçmek istiyorum”

1 AĞUSTOS, 2009

İş Yaşam

"Sabaha kadar santranç oynuyorum"

Aslında Cardif CEO’su Yılmaz Yıldız, tam bir adrenalin tutkunu,Ama onun esas tutkusu satranç.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

"Büyümeyi 3 ana unsur getirecek"

Bugün şirketin odağında kârlılık ve verimlilik var.

1 AĞUSTOS, 2009

Söyleşiler

Sakıp bey'in kızı holdingleşiyor

Dilek Sabancı, şirketi 5 yıl içinde halka açmayı ve 2015’te 500 milyon TL ciroya ulaştırmayı hedefliyor

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

İlk 6 yıla dikkat

İK uzmanları ise sektör bağımsız yöneticiliği hedefleyen bir kişi için 6 yılın sınır olduğu görüşünde.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Gerçekten'Onursal'mı?

“Onursal başkanlar”ın fiilen yönetimi devretme kararının arkasında ise kurumsallaşma isteği yatıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Kritik kavşak yaklaşıyor!

Global KOBİ Platformu üyeleri arasında gerçekleştirilen Aile Şirketleri Araştırması’ndan çok önemli sonuçlar çıkıyor.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

Yağmur doluya dönüştü

Bazı şirketlere ulaşan CV sayısındaki artış, yüzde 200’lere ulaştı

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

3 Üründe 3 Strateji çarpışıyor

Yeni koşullar birçok şirketi ürün portföyünü yeniden gözden geçirmeye ve eleme yapmaya yöneltti.

1 AĞUSTOS, 2009

Araştırmalar

2'nci ligde büyük yarış

Sektörde “orta ölçekliler” segmentinde yer alan bu bankalar, geçtiğimiz 5 yılda sektör ortalamasının çok üzerinde büyüme gösterdi

1 AĞUSTOS, 2009